Wanneer overgaan op zitgedeelte wandelwagen

Met 4/4,5 maand omdat meneer alles bij elkaar schreeuwde in de reiswieg omdat hij niks kon zien. Het zitgedeelte helemaal plat gelegd en toen was het in de wagen weer een blije baby.

Wij hebben dit met 4,5 maand gedaan. Al vanaf 2,5 maand hadden we de maxi cosi erop omdat meneer alles bij elkaar gilde in de reiswieg. Hij had hevige reflux en plat liggend kwam het zuur omhoog. Met 4,5 maand het zitdeel erop gedaan omdat hij toch niet meer in de wieg lag. Met het idee dat hij nog wel even in de maxi cosi zou liggen, het zitdeel was nog veel te groot. Maar toen we hem er een keer in zetten om te passen bleek hij er prima in te zitten en hij vond het prachtig!

Ik heb hem gister vam zolder gehaald ga vandaag even kijken of het wil. Ons meisje is 5.5 maand ook best groot maar kan nog in dd bak. Ik ga proberen of heg zitgedeelte wil om ze rolt in de bak en ik dat niet heel erg vertrouwd vind. Als ze nu goed zit in zitgedeelte blijft de bak erop. Ze is wel sterk in nek maar toch vind ik het nog best vroeg

Mijn kinderen wilde beide met 4 of 5 maanden niet meer in de kinderwagenbak. Ze brulde alles bij elkaar.
Ze zijn beide toen over gegaan op de zitting en die hebben we in ligstand gedaan. Ze lagen dus wel, maar konden alles zien. Daar ging het ze om :)

Terug
Bovenaan