Ik paste vrij snel (bepaalde!!) broeken weer, maar kan nu nog steeds niet al mijn broeken aan. Naast dat je aankomt verandert je lichaam ook (iig bij mij). Buik is relatief plat weer maar niet zo plat als hij was, terwijl vooral spijkerbroeken wel gekocht zijn op die platte buik. Heb me er enorm aan gestoord, maar heb nu geaccepteerd dat dit iets meer tijd kost. Eet gezond en sport weer zoals voor de zwangerschap, dus hopelijk van de zomer (bijna jaar na bevalling) weer redelijk lekker in m'n vel.
Een tip.. probeer het ook te accepteren, werk aan het verlies van die 14kg (als je dat wil), maar geef jezelf wel de tijd en wees niet te streng. Let op wat je eet en op je beweging, maar vraag niet van jezelf na 6 weken al in je broeken te passen. Het is een cliché en ik vond het enorm frustrerend, maar je lichaam heeft tijd nodig weer te herstellen. Het is voor mij nu 5 maanden geleden en ik zie al zoveel verschil met 3 maanden terug. M'n buikspieren zitten weer op de juiste plek en ik herken m'n lichaam weer een beetje. Dus geef het de tijd en doe in de tussentijd zelf waar je je goed bij voelt (gezond eten, sporten, of juist niet als je daar geen zin in hebt).