Wanneer paste jij in jouw oude broeken?

Ik ben nu 4 maanden verder en mijn broeken pasten na zo'm maand of 3 maar zaten echt niet lekker, nu nog niet. Ben nog "maar" 2.5 kilo zwaarder maar qua lijf ben ik gewoon veranderd lijkt wel. Mijn buik zit gewoon niet meer lekker in mijn oude broeken. Dus toch andere, goedekope, broeken aangeschaft voor nu. 

Mijn broeken pasten na 8 maanden pas weer. Buik is altijd gebleven, ook al was ik lichter dan voor de zwangerschap. Heel erg frustrerend, maar iets waar ik vrede mee moest leren krijgen. Geef jezelf de tijd! Meeste vrouwen hebben echt langer dan 6 weken nodig. Geniet van je meisje ?

Volgens mij is elk antwoord mogelijk in deze!
voor mij was het na 3dgn dat ik weer in m'n spijkerbroek paste. Vóór anderen na 3 maanden en anderen weer nooit meer....
duss.. alles kan :)!

Dit is net zoals een zwangerschap en bevalling zo verschillend per persoon. Ik ben beide zwangerschappen 12 kilo aangekomen. Na de bevalling nog 7 kilo zwaarder dan mijn normale gewicht.Kon na zo'n 2 maanden mijn eigen broeken weer aan maar ook echt net!. 
Ik ben er ook van overtuigd door alle hormonen in je lichaam het niet altijd gelijk lukt om af te vallen. Mijn jongste is 10 maanden en ben weer helemaal op gewicht.
Je lichaam heeft hard gewerkt ze zeggen niet voor niks 9 maanden op 9 af?. Het komt goed gun jezelf de tijd 

Wat iedereen al zegt, iedereen is anders.
Dag na mn bevalling was ik alles kwijt.. 
En nu na 10 maanden ruim 5 kilo onder het gewicht voor mn zwangerschap. Ik voel me moe, energieloos... Echt dat is ook niet alles, ondergewicht!
Doe het rustig aan...

Ik was ruim 20 kilo aangekomen. Dus na de bevalling paste ik niets meer. Eerst heel zielig voor mijn kast gezeten en toen toch maar de beslissing genomen om wat nieuwe kleding te kopen. Ik voelde mij een stuk beter en langzaam aan ging de kilo's er ook weer af. 

Ik was 15 kilo aangekomen en na week of 2 paste ik (deel van) oude broeken weer, na maand alles weer volgens mij. Niks voor gedaan behalve borstvoeding wat schijnt te helpen. Maar zoals gezegd is ieder lichaam anders en ben ik gezegend met een snelle stofwisseling. 

Hmm als ik dit zo lees ben ik totaal de norm niet? na een week mijn gewone sportbroek verruild voor mijn gewone spijkerbroek. Het was baby er uit,buik weg. Maar nu bij zwangerschap nr. 2 met 20 weken zwanger beginnen mijn broeken te strak te zitten. Bij nr. 1 tot een week,of 22 gewone broeken aangekund. Toch was ik toen aan t einde wel zon 17 kilo zwaarder. 

Terug
Bovenaan