Ik weet niet hoe veel ik aangekomen ben tijdens mijn zwangerschap (en ik weet ook niet hoeveel ik ervoor woog). Bij de gynaecoloog moest ik nooit op de weegschaal staan... Ik ben vrij dun (en groot) van mezelf zonder dat ik daar iets voor moet doen (al heb ik wel een eerder gezonde levensstijl). Alleszins had ik een gigantische ton na 40 weken, en ik dacht dat niets gezwollen was, tot ik mijn sandaaltjes die ik nieuw gekocht had op het einde van de zwangerschap een paar weken later nog eens aan deed
.
2 weken na de bevalling kon ik terug in een van mijn iets lossere jeansbroeken. Topjes en zo konden ook terug dan, maar ik merkte (en merk soms nog steeds), dat sommigen niet meer zo goed passen. Ik ben denk ik in kilo's alles kwijt, en mag niet klagen over mijn buik... maar je lichaam verandert toch wel wat...
2 weken na de bevalling kon ik terug in een van mijn iets lossere jeansbroeken. Topjes en zo konden ook terug dan, maar ik merkte (en merk soms nog steeds), dat sommigen niet meer zo goed passen. Ik ben denk ik in kilo's alles kwijt, en mag niet klagen over mijn buik... maar je lichaam verandert toch wel wat...