wanneer rollen?????????????

Hoi,

Jonathan is as donderdag 4 maanden en gister toen ik hem op zijn buik legde rolde hij op zijn rug, ik dacht das toeval maar toen ik hem teruglegde deed hij het weer tot 4 keer toe en vanmorgen probeerde ik hem weer op de buik en ja hoor net zolang martelen tot hij op zijn rug ligt, van buik naar rug probeerd hij geeneens volgens mij.
Wanneer moet een baby dit ongeveer gaan doen?

Liefs Brenda
 
Hallo,

Mijn zoon Daan is nu ruim 4,5 maand en hij is er wel mee bezig dat hij van rug naar de buik wil rollen, maar dit lukt hem nog niet.
Het rollen van de buik naar de rug deed Daan ook al met ruim 3,5 maand, maar volgens het cb is dit nog geen rollen maar kunnen ze zich nog makkelijk om laten vallen.
Het schijnt dat als je kindje echt gaat rollen begint met van de rug naar de buik en dat ze dan niet terug kunnen komen naar de rug dat ze het dan ineens verleerd zijn.

groetjes saskia
 
Hallo,

Mijn zoon Daan is nu ruim 4,5 maand en hij is er wel mee bezig dat hij van rug naar de buik wil rollen, maar dit lukt hem nog niet.
Het rollen van de buik naar de rug deed Daan ook al met ruim 3,5 maand, maar volgens het cb is dit nog geen rollen maar kunnen ze zich nog makkelijk om laten vallen.
Het schijnt dat als je kindje echt gaat rollen begint met van de rug naar de buik en dat ze dan niet terug kunnen komen naar de rug dat ze het dan ineens verleerd zijn.

groetjes saskia
 
Hoi,

Mijn dochter is 4 1/2 maand. Met 3 maanden draaide ze van haar buik naar haar rug. Sinds dit weekend gaat ze ook van rug naar buik. Maar nu lijkt het inderdaad wel of ze niet meer terug kan komen naar haar rug. Volgens mij kan je in het groeiboekje van het cb wel vinden wanneer ze ongeveer met rollen beginnen.
 
quote: Brenda schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2005 12:33:45'));

Hallo,

Onze zoon Thijmen is over 14 dagen drie maanden en rolt nu ook van zijn buik op zijn rug.
En dat terwijl hij nog maar net een week of op zijn buik, met zijn hoofd omhoog komt. Hij vond het eerst verschrikkelijk.  Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier aan moet doen, want van het cb moet er flink geoefend worden op zijn buik, voor zijn nekspieren.
Ook als ik hem op het aankleedkussen leg, hangt ie helemaal uit de bocht, hij kan daar niet doorrollen.
Iemand misschien nog tips?




 
Hoi,

Mijn zoontje Jannick24-10-2003 rolde met ongeveer 5 maanden van alle kanten op.
Mijn zoontje Matthias 06-02-2005 rolde met 3,5 week al van zijn buik naar zijn rug. En dat is geen geintje hoor en toeval. HIj deed het steeds weer. Met 3 maanden rolde hij ook van zijn rug op zijn buik. Nu moet ik zeggen dat mijn jongste zoon wel erg snel is hoor. Volgens mij is het meestal rond de 5/6 maanden.

Groetjes Vanessa
 
Wat een snelle kids allemaal !
Onze oudste dochter was bijna 7 maanden toen ze voor eerst omrolde. Onze jongste is nu 7,5 maand en rolt nog niet. Wel draait ze op haar zij, maar dat laatste stukje schijnt niet te willen lukken
Zijn er meer kinderen zo traag ? Of ligt het aan mijn meiden ?
Verder zijn ze trouwens goed gezond, en vrolijk, dus daar ligt het niet aan.
De oudste ging ook pas staan met 14 maanden en lopen met 17 maanden.
 
Hallo allemaal,

nou mijn dochter van 5,5 maanden maak een heel klein beetje aanstalte om op de zij te gaan..
Maar meer ook niet.
Op de buik liggen vind ze een drama,.. huilen ...
Ze spuugt ook redelijk veel.. en als ik haar dan ook nog eens op haar buikje leg.. dan .. spuugt ze helemaal veel..

Iemand tips??

Groetjes
Jeannette
 
Terug
Bovenaan