wanneer rollen?????????????

Weet je.... Wat is traag??

Ieder kindje doet het op z'n eigen tempo. De een is ergens weer wat sneller in dan de ander, en met andere dingen kan het weer anders om zijn!
Voor we het weten zijn het onze handen bindertjes en zouden we willen dat we  ze nog ff rustig neer konden leggen!!

Groetjes
 
 
Tja... weet je, je hebt ook helemaal gelijk. Maar ja, het is mn eerste, dus ik kan niet wachten tot hij alles kan enzo.

Vandaag draaide hij toevallig al weer naar zn rug, hij viel meer om maar toch. Belande boven op zn knuffels verstrengeld in de boxtrapeze!

Ik wacht verder rustig af!

Groetjes
Caroline
 
Oh heerlijk al die moeders die ook niet kunnen wachten tot hun kroost gaat rollen.

met ong 4 mnd dachten we dat het ging beginnen zoonlief ging een aantal keer zelf van buik naar rug. Wat blijkt dat  is puur toeval ze gaan vaak eerst van rug naar buik en dan pas andersom.

Nu 6 mnd heeft hij  het ineens ontdekt, donderdag 1x gedraaid, vr weer en zaterdag was hij niet meer te houden, erg leuk om te zien (al duurde dat ook best lang, elke keer rolde hij als we ff niet keken)
 
Hey Caroline!

Ik kan het me heel goed voorstellen hoor, dat je gewoon wil dat ze het allemaal al kunnen.....
Het is ook mijn errste en ik had een aantal weken ook het gevoel van "balen dat ie van mij dat niet doet en al die andere kindjes doen het allemaal al wel"
Ik heb me toen behoorlijk druk gemaakt en dat komt niet ten goede van je humeurOp een moment   had ik zo genoeg van mezelf dat ik dacht, "ik ga er niet meer over in zitten"
Vandaar dus mijn reactie, het was geen commentaar maar meer peptalk!

Groetjes, Marielle
 
Hoi hoi

Ik snap het.
Wij hebben vrienden en die hebben een dochtertje dat 3 maanden ouder is dan ons jochie. Dus als je ziet wat die allemaal kan, dan heb je zoiets van dat wil ik ook!! En dat meisje is ook nog eens overal heel vroeg mee, dus dat helpt niet!
Maar ik zit er niet echt over in de stress gelukkig (die periode heb ik wel gehad, vooral met zn eten omdat het niet echt een makkelijke eter is.) Dus dat heb ik wel goed achter me gelaten.
Nu maar afwachten waarneer hij  EINDELIJK papa gaat zeggen  (hij is pas 4 maanden, dus dan mag ik nog wel even wachten)
Groetjes
Caroline
 
JIPPIE        

Onze dochter Rebecca heeft het ontdekt. Bijna 8 maanden is ze nu, en sinds vandaag rolt ze van rug naar buik. Weer terug lukt nog niet, dus is het steeds huilen. Maar zodra ik haar terugleg op haar rug, rolt ze weer naar haar buik.

groetjes
Melanie
 
Terug
Bovenaan