Ja misschien zijn jullie gezegend met een gezond lichaam maar na 15 weken kan ik al amper wat doen in huis laat staan de kamer doen of shoppen, en omdat nu allemaal aan je man over te laten vond ik een beetje ego..we hebben het nu nog samen gedaan omdat ik weinig kan.
Ik had ook al een flinke buik met 9 weken en kon het zoiezo niet meer onder stoelen of banken stoelen (alsof je dat ook maar zou willen)
Realiteit is OOK dat je de spullen gewoon op zolder kunt opbergen hoor als het mis was gegaan. ALs je zo gaat denken wanneer mag je dan beginnen met genieten, ik ben blij dat ik WEL vanaf mijn 3e week zwangerschap (want zo vroeg wist ik het al) heb kunnen genieten, zonder overal rekening mee hoeven te houden, dat belemmert je geluk ontzettende dat onzekere gedoe. Als het bedoeld is is het bedoeld om geboren te worden komt het wat je ook doet. EN zo is het ook andersom.
Een 20 weken echo afwachten...jemig dat vind ik wel erg overdreven er is ook nog zoiets als positief denken hoor, het kan nog wel fout gaan met 30 weken als we dan toch negatief gaan lopen doen. Je kan morgen ook onder een bus komen.
Ik vind dat je gewoon lekker moet genieten en als je het leuk vind om spullen te kopen gewoon lekker te doen en je niets aantrekken van andersmans onzekerheden.