wanneer spulletjes aanschaffen

Ik wil hier toch ook even op reageren.

Ponnyville, je gaat het hele punt ALWEER voorbij.
Waarom probeer je iedere keer als iemand een vraag stel je eigen mening erdoor te drukken.
Ik lees ook regelmatig reacties van jou dat ik echt denk; jee wat is dat voor iemand. Denk ze wel na voordat ze iets schrijft.

Er wordt hier gewoon een simpele vraag gesteld waar een simpel antwoordt op gegeven kan worden.
Ik vind het best dat jij je mening hierover geeft maar niet iedereen denkt zo makkelijk over een zwangerschap als dat jij schijnbaar doet. Dat zou dan wel je ontwetendheid zijn ofzo maar mijn haren gaan hier echt van overeind staan.

Wij hebben heel veel moeite moeten doen voor dit kleine wondertje. Wij hebben 2,5 jaar over ons kindje gedaan en heb hiervoor ook een keer een miskraam gehad.
Besef jij eigenlijk wel hoeveel verdriet een miskraam of een dood geboren kindje met zich mee brengt. Ik denk het niet...........
Denk je dat je dan makkelijk je met liefde gekochte spulletjes op zolder kan stallen zonder in huilen uit te barsten? Ik denk het niet..........

Ik hoop voor jou dat je zoiets nooit mee hoeft te maken. Maar ook jou kan zoiets overkomen en dan praat je wel anders.

Kruimel ( 29 wkn + 5 dgn )

Dank jullie meiden voor de bijval. Ik dacht dat ik gek aan het worden was.

liefs
talke

nee hoor tal je wordt nietgek!! Ja gek van haar mischien!   Ik wel in ieder geval!! ik heb eerst expres niet gereageerd op een topic ( ging over ontslagen zijn door zwangerschap) maar het wordt een beetje te nu!!

kus

Ja coor, in die discussie heb ik me ook laten verleiden, om met haar te discussieren.
Jammer dat het zo moet gaan.

Het gaat er toch om dat je je mening kunt geven, een discussie met elkaar kunt hebben en met respect.

groetjes
talke

absoluut en iedereen mag een mening hebben maar hoeft die niet door te drukken!

Hoi,

Ook ik heb gewacht tot na de eerste drie maanden met het aanschaffen van spulletjes. Met levertijden heb ik geen rekening hoeven houden omdat ik alles tweedehands heb gekocht/gekregen.
De rede dat ik even heb gewacht met kopen is hetzelfde als die van de meiden hierboven. Heb in mijn omgeving meerdere meiden meegemaakt waarbij het toch fout ging en ik wilde mezelf het verdriet besparen om dan die spulletjes weer op te ruimen.
Ook mijn reactie is niet bedoeld om iemand bang te maken met negativiteit, maar juist om iemand te helpen om voor haar de juiste beslissing te nemen over wel of niet het aanschaffen van spulletjes in een vroeg stadium van de zwangerschap!
Vind juist dat ponnyville de negativiteit brengt in deze topic.

groetjes Rinzz

Terug
Bovenaan