Wanneer stoppen met kraamverband?

Meiden, tot wanneer moet je kraamverband gebruiken? Ben het Katrien Duck zijn een beetje zat.
Mijn hechtingen zijn wel weg, maar men knip is nog niet helemaal genezen.
Graag advies, thanx

kus
 
als je niet meer heel erg vloeit kan je best maandverband gebruiken ,maar ivm met je knip is het denk ik wel beter om een maanverband te kiezen die niet synthetisch ivm het broeien.
 
Ik ben woensdag avond bevallen en ik heb het kraamverband sinds gisteren ingeruild voor tena lady. Is een heel stuk kleiner en niet synthetisch
 
Ik ben na een paar dagen overgestapt op dik maandverband. Inmiddels kan ik alweer wat dunner maandverband gebruiken.

Dat kraamverband was ik ook heel snel zat. Vieze dikke lappen.
Ik ben ook ingeknipt en voor het genezingsproces lig ik 's nachts met 'de billen bloot'. Dat helpt bij mij enorm!! Dan heb je namelijk een paar uur lang geen 'broeierig effect' aan de onderkant.
 
Ik zou het gewoon zo lang mogelijk dragen omdat kraamverband minder broeit dan die synthetische maandverbandjes. Bij mij is het vloeien na een weekje veeeeeeeeel minder geworden en zou het met een normaal verbandje kunnen opvangen. Maar op advies van mijn kraamverzorgende heb ik toch nog maar een pakje erbij gekocht.

liefs
 
Terug
Bovenaan