Wanneer stoppen met kraamverband?

hoi
ik had na een week ook het idee dat ik wel over kon op maandverband maar toen ik dus zelf weer wat ging doen werd het vloeien weer meer en ben ik weer ff kraamverband gaan gebruiken. inmiddels ben ik weer op maandverband overgestapt en hij is vandaag 3 weken oud. dus.. als jij denkt dat het lukt gewoon doen!!!

liefs, Christien
 
He bedankt voor jullie reacties, dan ga ik het ook maar proberen, kleine is inmiddels 17 dagen.
Ik ben blij als verder ook alles weer een beetje normaal wordt.
Hebben jullie ook nog last van kwalen? Ik heb nog steeds vocht in mijn lichaam, en wat echt naar is, nog steeds last van het tunnel syndroom. Ik dacht max 6 weken ontzwangeren, dus als het dan niet weg is "hallo Dokter" want las al dat als dat tunnel syndroom niet weg gaat je naar de neuroloog moet.

Goede tip met de billen bloot, maar ben bang dat als ik dat doe, mijn mannetje nog meer zin krijgt hahaha. Moet er nu nog niet aan denken, eerst maar volledig genezen, en dan maar eens zien of het geen pijn doet, waar ze me geknipt hebben.
Ach hij vindt me nog steeds mooi, gelukkig maar.

Hoe is het verder met jullie, en jullie kleine wondertjes? al een beetje ritme?

liefs nath
 
hey nathalie,
haha tja ik geloof dat mijn mannetje dat ook zou hebben hihi.. maar ik ben niet geknipt en had maar 1 hechting heb eigenlijk geen idee of die er nog zit.. zal al wel opgelost zijn. heb er verder ook geen last van mn onderkantje meer. bloed alleen nog een beetje.

verder gaat het met Roben erg goed hij drinkt lekker borstvoeding gaat goed en heb geen last van mn tepels. gelukkig.:D hij groeit trouwens ook goed zit nu al over de 9 pond heen. moet vrijdag naar consultatiebureau dus ben erg benieuwd. ik heb nu wel een beetje ritme erin en kom ook weer aan het huishouden toe.. daar had ik eerst ff moeite mee omdat ik er nog 1 heb rondlopen die ook de nodige aandacht nodig heeft anders gaatie heel dwars doen:p
heb ook weer zin om lekker weg te gaan en bijv. te gaan shoppen ofzo.. heb het thuis nu wel zon beetje gezien:p

Liefs, Christien
 
ik had ik de kraamweek alweer gewoon maandverband in overdag maar dan wel good night of zoiets (zwarte verpakking)
deze zijn ook wel heel groot maar zitten fijner dan kraamverband.
die mogen trouwens wel......
daarna ben ik overdag al snel overgestapt op gewoon maandverband.
sinds gisteren vloei ik nog maar erg weinig!!!!!!
(bjorn is nu 2,5 week)
 
hey,

gebruik nog het maandverband voor 's nachts zeg maar.
Ben alweer behoorlijk actief (moet ook wel met een hond die er steeds uit moet; en om Floor helemaal in te pakken voor 5 minuutjes lopen, dat zie ik niet zitten, dus ik loop hele einden. Ook lekker naar het dorp lopen voor een paar boodschapjes enzo...), en vaak na het lopen bloed ik wel weer wat meer, dus hou het daar voorlopig wel even bij... Heb wel die dunne inmiddels (waar dus wel volgens mij laagje plastic in zit..)
Ritme zit er aardig in hierro.. begin het steeds normaler te vinden, al heb ik nog echt nul tijd voor mezelf... Als ze al slaapt, dan ben ik blij als ik nog ff wasje kan wegvouwen of ophangen, of vaatwasser kan leegruimen, en dna moet ik bijna al weer wat anders doen...

Liefs,

T
 
ik heb kraamverband 1 week gebruikt. Daarna ben ik overgestapt op het goedkoopste van het goedkoopste maandverband (50 cent bij het kruidvat) dat is niet syntetisch. Dit werd me aangeraden door de kraamhulp en dat is echt goed. Je zou het bijna met het maandelijkse gedoe, wat er helaas weer aan zit te komen :-(, gebruiken ipv dat dure spul van Always e.d. Het vloeien is was bij mij al na 1 week al stukken minder. Maar tja, was niet ingeknipt of ingescheurd. Had wel 5 hechtingen, dat was meer uit voorzorg ivm kleine schaafwondjes. En ik geef borstvoeiding, daardoor schijnt ook alles sneller te herstellen. Niet alleen qua hechtingen, maar ook het vloeien stopt veel sneller. Met 2 weken kon ik ook al m'n eigen kleren weer aan. Dat was het ultieme genot..haha. De zwangerschapkleding is allemaal al gewassen en ligt al in een box op zolder voor als er ooit nog een 2e komt.

Het enige wat mij nu nog tegen staat is dat je helemaal nog niet mag sporten ofzo. Ik wil het gezwabber van m'n buik kwijt zien te raken. Het is niet zo heel erg, maar soms stoort het me wel. Maar ja, nog ff 3 weken volhouden dan mag ik weer gaan sporten (helaas rustig aan weer beginnen). Het komt goed zegt men :)

Liefs

Joyce
 
Joyce ik zie groen, ik heb nog steeds 9 kilo over van de 19, en dat gaat met onsjes, ik vind het zo moeilijk wat ik nu aan moet.
Daarbij heb ik nog steeds heel veel vocht, als ik dat met 3 weken niet kwijt ben trek ik aan de bel
 
ik draag altijd al dik maandverband , dus toen ik na mijn bevalling een tijdje kraamverband moest gaan dragen vond ik dat niet zo een probleem 
als je dik en breed maandverband draagt in je slipje dan blijft het beter op zijn plaats zitten omdat het dan niet kan schuiven 
 
Terug
Bovenaan