Wanneer testen als je al 100 dagen geen menstruatie hebt gehad?

Vandaag wel een ovulatietest gedaan, vgm niet positief. maar iig al wel licht streepje. moet natuurlijk paar dagen testen voor ik met zekerheid kan zeggen of ik iets kan zien. Wat zeggen jullie, is dit positief?
 
@bloempjeZ oh echt?! Is dat streepje duidelijk genoeg dan? dan maar klussen de komende dagen. En wie weet dan toch nog zwanger ondanks al lang niet ongesteld? Afgelopen maandag nog getest maar toen was het nog een witte zwangerschapstest. 
 
Zeker weten! Ik riep het gelijk toen ik het zag. Heel veel succes en geniet er vooral van ? Het kan dat je lichaam er wat langer over doet om een ei te laten rijpen. Kan dus zijn dat je wel vaker de eisprong naderde, maar het eitje er simpelweg niet klaar voor was.Probeer er relaxt mee om te gaan en ik duim voor je!
 
[quote quote=10149898]Zeker weten! Ik riep het gelijk toen ik het zag. Heel veel succes en geniet er vooral van ? Het kan dat je lichaam er wat langer over doet om een ei te laten rijpen. Kan dus zijn dat je wel vaker de eisprong naderde, maar het eitje er simpelweg niet klaar voor was. Probeer er relaxt mee om te gaan en ik duim voor je![/quote]Thanks!! super lief. ik ga proberen er gewoon relaxed mee om te gaan, maar is zo lastig als je het heel graag wil haha. En dan over twee weken pas een zwangerschapstest weer doen? 
 
Ik ken deze testen zelf niet, maar bij ovulatietesten behoort het lijntje normaal echt even donker of zelfs donkerder te zijn dan de controlestreep. Dus ik zou zeggen: negatief. Maar als je langer test zie je vaak wel een oploop in de lijn, en vanzelf ook weer een afname. Wel enorm vervelend zo’n lange cyclus.  Je temperatuur goed bijhouden en eens langs de huisarts kan geen kwaad denk ik.
 
Terug
Bovenaan