Wanneer testen als je al 100 dagen geen menstruatie hebt gehad?

Zijn testen van de etos. Ah niet positief dus. Ik dacht wellicht dan miss toch iets positiefs omdat er wel twee strepen zichtbaar zijn. Ik ga dan denk ik toch eind deze week de huisarts nog maar eens bellen om vragen te stellen. Ze zeiden de eerste keer dat ik belde wel dat je cyclus een half jaar weg kan blijven zeker als je pas half jaar bent gestopt met de pil. 
 
Zijn testen van de etos. Ah niet positief dus. Ik dacht wellicht dan miss toch iets positiefs omdat er wel twee strepen zichtbaar zijn. Ik ga dan denk ik toch eind deze week de huisarts nog maar eens bellen om vragen te stellen. Ze zeiden de eerste keer dat ik belde wel dat je cyclus een half jaar weg kan blijven zeker als je pas half jaar bent gestopt met de pil. 
 
Ik zou nog een paar dagen de testen doen om te zien wat er gebeurd. Ik vind hem ook wel positief eigenlijk, maar dan zou hij de komende dagen af moeten nemen. Ontpillen kan inderdaad een tijdje duren, maar omdat ik al wel een paar menstruaties had gehad vond ik het niet logisch dat er ineens geen 1 meer kwam. De gynaecoloog heeft bij mij een inwendig onderzoek gedaan en daar kwam gelijk Pcos (kleine blaadjes in de eierstokken) naar voren dus niet zo gek dat die menstruatie dus zo onregelmatig waren. Toen heeft ze ook gelijk mn bloed laten onderzoeken hoe het ervoor stond met de hormoonwaardes. Ook kreeg mijn vriend een zaadonderzoek om te kijken of er niet bij allebei iets aan de hand was. Toen vrij snel begonnen met clomid (hormonen slikken) en toen was ik binnen 3 maanden zwanger. Helaas was dat een bbz en hebben ze een eileider moeten verwijderen en na die operatie weer aan de clomid gegaan en na ronde 3 weer zwanger. Nu gaat het gelukkig allemaal goed. Dus de gynacoloog heeft echt heel veel voor mij betekend.
 
Heel lastig Loekieloekie.. bij mij was er altijd een tweede streep zichtbaar en werden ze altijd donkerder dan de controlestreep tegen Mn eisprong, maar geen mens is hetzelfde. Indd wat jippie zegt, als het de komende dagen afneemt zal dit voor jou wel positief zijn! Dan is over ongeveer 14 dagen je nod.ik snap huisartsen ergens wel dat ze niet in alle gevallen direct wat doen. Het is inderdaad bekend dat je menstruatie na de pil kan uitblijven. Maar omdat je al een aantal mooie cyclussen hebt gehad lijkt het me echt enorm frustrerend!! En ga maar eens tegen een vrouw met actieve kinderwens zeggen dat je maar een paar maanden geduld moet hebben, poe. Snap je volkomen!
 
Zou gewoon lekker gaan klussen. Ondanks dat ik bij lange / onregelmatige cyclus vooral heb ervaren dat die testen heel lastig te lezen zijn. Dus ook deze testen is op een gegeven moment een dure hobby.Mijn mening bij deze test is dat die negatief is (sorry).
 
Oh die testen van de etos waren bij mij altijd knal positief de hele week lang. Miss een ander merk kopen bij mij waren ze veel te gevoelig. Ik was vorig jaar oktober gestopt met de pil was 3x ongesteld daarna 3 maanden niet ik werd gelijk doorgestuurd naar een gynaecoloog om alles te laten checken was allemaal in orde trouwens ze kon geen reden vinden waarom ik niet ong werd. De term ontpillen is eigenlijk onzin zodra je je 1ste menstruatie na het stoppen van je pil heb gehad ben je ontpilt (mening van mijn gynaecoloog). Ik heb toen een kuur gehad om het op te wekken daarna zwanger geraakt. Dus ik heb eigenlijk in mei m'n laatste eigen menstruatie gehad?
 
Ah super fijn dat er zoveel reacties komen. Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest haha. Ik denk dat ik idd m'n testen nog even opmaak (nog 4). Als daar geen verandering in zit dan zal ik volgende week de huisarts eens bellen. Ik ben nog wel een beetje huiverig voor de gynaecoloog. Al is dat natuurlijk beetje hypocriet want als ik straks zwanger ben dan gaat er daar beneden wel meer gebeuren. Maar goed het zal niemand z'n favoriete bezigheid zijn om naar de gynaecoloog te gaan, maar als 't een oplossing zou kunnen bieden zou 't natuurlijk super fijn zijn. Uiteindelijk willen we gewoon heel graag zwanger worden. Maar ik hoef dus geen zwangerschapstest te doen nu? Ik dacht miss met twee x zo'n test wie weet ben k al wel zwanger. Aangezien ik al zo lang niet meer ongesteld ben geweest.Thanks allemaal!! Voel me gehoord en gesteund, dat is al heel fijn! 
 
Ik heb wel voor de zekerheid een zwangersschapstest gedaan op de ochtend dat ik een afspraak bij de huisarts had en ook op de dag dat ik een afspraak bij de gynecaloog had. Ik vond de eerste afspraak ook spannend, maar het viel echt alles mee. Ik had als tip op het forum gelezen trek een lange top aan. Dat werkte goed en onderzoek zelf voelde ik niets van.
 
Terug
Bovenaan