Wanneer testte jij positief?

<p>Word helemaal gek van mezelf. Ik zit een dag voor m’n NOD en test nog steeds negatief.. Ben ook zo ongeduldig, maar begin de moed te verliezen. </p><p> </p><p>Dus om mezelf nog wat moed in te praten, wanneer testte jij positief? Pas na je nod, dus toen je overtijd was? Of al eerder? </p><p>(Alle lichamen en situaties zijn natuurlijk anders, maar ben gewoon nieuwsgierig)</p>
 
Oke oke, dus ik moet eigenlijk gewoon nog geduld hebben. Heel spannend allemaal! 
 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! :)
 
Ik teste positief op 2 dagen na verwachte NOD. Daarvoor geen test gedaan. Heb wel een regelmatige cyclus en met een ovulatietest gewerkt waardoor seks dag voor en zelfde dag van de positieve Ovulatietest. Succes met afwachten. Ik zit nu ook weer in de wachtmodus maar dan op ons eerste kindje. Vandaag de uitgerekende datum, spannend. 
 
Hoi Lysande,
Killing dat wachten hè. Ik teste 3 dagen na NOD heeeel licht positief, miniscuul streepje. 3 dagen erna was het een heel licht streepje. Pas na 1.5 week was het een dikke streep. Nu 18 weken en een paar dagen zwanger. Hou vol! 
Groetjes, Susanne
 
Hi Lysande, ik testte positief 3 dagen voor mijn NOD met de kruidvat 2voor5, maar met de Action early toen nog negatief, kan er dus ook aan liggen welke test je gebruikt. Clearblue heb ik pas gebruikt op mijn NOD. Spannend!
 
Terug
Bovenaan