Wanneer testte jij positief?

1e keer (vroege miskraam geworden) 2 dagen voor NOD met early kruidvat.  2e keer: op NOD met action (heeeeeel licht streepje) en kruidvat (donkerder streepje) 
 
Ik moest vorige week maandag ongesteld worden dit werdt ik niet en dacht dat kan gewoon niet te laat zijn, want ben eerder te vroeg of op tijd maar te laat is nog niet voor gekomen. Ja bij mijn vorige 3 zwangerschappen. Toch twijfels want heb inmiddels best veel stress dus ja misschien is dat de oorzaak. Goed test gehaald test gedaan en jawel zwanger. Wij zijn er super blij mee en hopen dat alles goed gaat. 10 dec eerste echt en op 19 juli onze eerste echo. Het wordt weer een tijd om 9 mnd lekker te gaan genieten. 
 
Ik tests positief een dag naar mijn NOD met ochtend urine.  Zoek wat afleiding ga iets leuks doen en wacht tot na je NOD geef de moet niet op!!! 
Liefs pien
 
Ik 7 dagen na nod. Omdat ik eerst dacht ongesteld te zijn maar dat duurde maar 2 dagen. Toen bedacht ik me straks is dat de innesteling geweest en toen heb ik heel licht positief getest nu zou ik rond 8 week moeten zijn maar mijn testen blijven licht 
 
Zo’n anderhalve week na NOD. Dacht dat ik echt nog niet zwanger zou kunnen zijn (na 2 maandjes), dus wachtte op mijn ongesteldheid. Toen realiseerde ik me dat ik al ruim een week over tijd zou moeten zijn, dus toch maar een test gedaan. Toen was ik al 4 weken zwanger, volgens de Clear Blue :)
 
Terug
Bovenaan