Wanneer testte jij positief?

Dank allemaal voor jullie antwoorden, ze geven me hoop! :) 
het is dus een kwestie van heel veel afwachten.. echt idd niet normaal killing. M’n symptomen blijven wel, maar zijn al wel minder geworden. Misschien ben ik er ook teveel mee bezig ofzo. 
 
Hi Lysande, ik testte positief 3 dagen voor mijn NOD met de kruidvat 2voor5, maar met de Action early toen nog negatief, kan er dus ook aan liggen welke test je gebruikt. Clearblue heb ik pas gebruikt op mijn NOD. Spannend!
 
Hoi hoi
Ik testte pas 10 dagen na nod positief. Nu een prachtige dochter van bijna 8 weken en aan het wachten pp eerste menstruatie. Succes hoop dat je positief gaat testen, maar heb geduld ook al is dat moeilijk
 
Hallo Lysande! 
Zeker spannend dat wachten! In welke “ronde” zitten jullie?
mijn eerste twee rondes waren ook echt retespannend! Tweede wist ik ook zeker dat ik zwanger was, maar ging mis. Op de een of andere manier heb ik het erna ook los kunnen laten. We zijn nog maar net begonnen, mijn cyclus is redelijk stabiel en het enige dat we zelf in de hand hebben is genoeg sex en afwachten.
De meeste vrouwen ontdekken een zwangerschap pas als de menstruatie uitblijft en wachten het dan zelfs nog even af. Vroege miskramen komen ook heel erg veel voor, de meeste weten dan nog niet eens dat ze zwanger waren.
Ga vooral niet te vroeg testen, want kan alleen maar voor al dan niet terechte teleurstelling zorgen. Als je zwanger bent dan test je een week na je NOD ook nog wel positief (Schreef hier ooit iemand terecht). En als je positief test en 3 dagen later alsnog je menstruatie doorbreekt (vmk) ben je des te verdrietiger, geloof me. 
Ik snap dat het lastig is en voor iedereen anders, maar dit is mijn (tegenwoordige) kijk erop. En het voelt een stuk prettiger dan de afgelopen maanden kan ik je vertellen. 
Succes! En uiteraard hoop ik dat je niet ongesteld wordt en snel een dikke positieve test in handen hebt!
 
[quote quote=10132284]Hi Lysande, ik testte positief 3 dagen voor mijn NOD met de kruidvat 2voor5, maar met de Action early toen nog negatief, kan er dus ook aan liggen welke test je gebruikt. Clearblue heb ik pas gebruikt op mijn NOD. Spannend![/quote]
Hmm heb nu idd wel de action testen gebruikt.. zowel early als de normale. Misschien de Kruidvat testen ook even halen.. 
 
Je kan soms wel positief voor je nod testen maar je hebt dan kans dat het alsnog (met de innesteling) mis gaat.. dat is waarom ik nooit voor nod testte.. veel te grote kans op eerst positiviteit en dan weer een klap (pcos)..
Ik wist door de pcos mijn cyclus niet echt dus deed steeds kijken van.. 2 weken na mijn laatste menstruatie, kans op eisprong in die periode, wanneer gemeenschap gehad (bij vaak pakte ik een beetje de dag in het midden) + weer 2 weken zou mijn normale menstruatie zijn maar soms hele lange cycli dus vanaf mijn "nod" nog paar dagen wachten en dan elke 3/4/5 dagen test (action).. 
Ik zou op donderdag mijn nod hebben (geschat, twee weken nadat ik een eisprong gehad zou kunnen hebben).. 
Zaterdagochtend een test gedaan.. die werd niet meteen positief.. met tranen in mijn ogen hem opzij gelegd (waren al bijna 2 jaar bezig dus zat best wel veel teleurstelling en pijn..).. toen bedacht dat ik best heel stom de test te snel had afgeschreven en ging dus weer kijken.. net wel/niet binnen de afleestijd en positief... toen tot maandag gewacht en die werd meteen positief 
Dochter is nu 7,5 maanden
 Nogmaals, je kan voor je nod met gevoelige testen positief testen maar ik zou zeker pas na je nod testen.. sommige hebben pas een aantal dagen na nod een positieve test.. je maakt elke ong. 2 dagen (24 tot 48 uur) hcg aan.. dat is het stofje wat je door de zw. Aan maakt en waar de test dus op reageert.. voor je nod kan het er wel (minimaal) zijn maar is vaak nog te laag voor test (Nogmaals, het kan.. sommige vrouwen hebben dat, maar bij mijn weten is dat een veel kleinere groep dan bij diegene na nod positief)  
Uit je bericht te merken wil je het heel erg graag, ik hoop dus ook voor jou dat het gelukt is, anders veel succes voor de volgende ronde en hou moed!
Groetjes
 
Moest de 15 maart ongesteld worden en 17e was ik het nog niet. Toen meteen test gedaan (van big bazaar) en bleek ik zwanger. Nu 35 weken inmiddels ?.
 
1e keer (vroege miskraam geworden) 2 dagen voor NOD met early kruidvat. 
2e keer: op NOD met action (heeeeeel licht streepje) en kruidvat (donkerder streepje) 
 
Terug
Bovenaan