wanneer vertel je omgeving dat je zwanger bent

Zoals de meeste hebben wij onze ouders diezelfde week verteld door middel van iets leuks.
De rest vertelde we het pas toen ik 12 weken was.
Vond het ook wel leuk, mijn geheimpje...
Overigens was 1 collega die het al gelijk raadde, omdat ik (verslaafd aan filet american) ineens geen filet meer at haha.

Liefs
 
Bij de oudste 2 na de 1e echo rond 11 weken. Rest van de familie na de opa&oma.
3e zw.schap hadden we het mijn ouders op 1 januari vertelt en op 2 januari bleek het bij de termijnecho mis te zijn :( kindje was week ervoor gestopt met groeien....
Dus ene dag vertelt zwanger te zijn, volgende dag konden we heen met het nieuws dat het over was. Ik was toen ruim 11 week zwanger.
Zw.schap erna kwamen we achter bij een controle echo en was toen al 8 week zw.schap.

Was toen zo flabbergasted dat we het mijn ouders direct vertelt hebben.

Deze zw.schap wist 1 vriendin het heel vroeg na de test al, daarna wisten onze kids het als eersten na de goeie termijnecho en zij mochten het aan opa&oma en oom&tante vertellen.
 
Hey!

Wij hebben het onze ouders,broers en zussen met 6,5 week verteld.Heb 13 dec. 2e echo en ben dan 11,5 week en dan zullen wij het de rest van de mensen gaan vertellen.
 
Bij de eerste hebben we het verteld met 9 weken.. Ik had toen al 2 positieve echo's gehad!!

Nu ben ik 6 weken zwanger en we gaan het vertellen als we een positieve echo hebben gehad!! Denk dat dat rond de 10 - 13 weken zal zijn..

Wel heb ik 2 vriendinnen ingelicht zodat ik er toch met iemand over kan praten!
 
ik heb het bij al mijn zwangerschappen (ben zwanger van mijn 6e) heel snel verteld, eerste de familie daarna vrienden. Ze wisten het al vrijwel direkt na de test. Heb ook twee keer een miskraam gehad, maar omdat iedereen wist dat ik zwanger was konden we dit ook delen en konden vrienden me steunen
 
ondetusssen hebben we het al veel mensen verteld... morgen ga ik het op het werk vertellen want merk dat ik lichaamelijk veel merk en collegas zien da tik niet fit bent... ook moet ik veel tillen om mijn werk.. werk bij een kinderdagverblijf dus is het gunstiger als ik het vertel
 
Terug
Bovenaan