wanneer vertellen jullie?

Hoi!!

Ik ben erg benieuwd wanneer jullie aan jullie ouders/familie vertellen over jullie kleine wonder!!
En hoe!!

Wij vertellen pas als we 3 maanden zijn.
Dan is mijn man jarig en trakteren wij van plaats taart beschuit met muisjes ,

Groetjes!

Nou ik had het al vrij snel verteld. Maar de eerste 12 weken zijn gewoon heel kritisch. Ik heb er spijt van dat ik het al zo snel tegen veel mensen heb verteld. Stel dat het verkeerd gaat, kun je aan iedereen weer vertellen dat het fout is gegaan.
Ik wacht nu tot de 10 weken echo en dan mag van mij iedereen het weten.

Roos1990:

Dat is voor ons ook een reden om te wachten.
Maar 10 weken is ook een mooie tijd om het te vertellen.
Ik ben nou volgens de verloskundige 6 weken en 6 dagen. Ik hoop dat ik het lang genoeg me mond nog kan houden.
Gelukkig bestaat dit site!, en kan ik hier lekker van van me af type en met jullie mee leven!

Mamanic: Thanks!

Leuk idee! Wij gaan het na de echo vertellen (bij 11 weken). Hoe dat weten we nog niet. Mijn moeder weet het al wel omdat ze 6 weken op vakantie is en ik haar niet wou bellen met dit nieuws. En 1 collega weet het ook. Iemand nog ideeen hoe we het kunnen vertellen?

ga het zaterdag lekker aan mijn vriendinnetjes vertellen en na 14 feb (echo) aan de familie.

Nou zou je zeggen waarom vriendinnetjes eerst????
Heb zaterdag een feestje waar ik volledig door de mand val zonder sigaret en wijntje in mijn hand haha

Bij ons weet iedereen het al, behalve de buren... tot vandaag. We hadden een wiegje in de uitverkoop besteld, wordt het geleverd op het moment dat we er niet zijn. Dus de buurvrouw kwam vanmiddag het pakket brengen met de vraag: mag ik jullie feliciteren?? Tja het etiketje op de doos zei al genoeg hahaha. Maar wel leuk weer, zo'n positieve reactie.

Hahaha leuk he dat iedereen zo zijn eigen mening heeft. Wij zijn vandaag precies 9 weken en vinden dat wel langzaam iedereen een beetje mag weten. Ik heb het zelf al tegen familie en vrienden vertelt en de rest komt vanzelf wel. Zullen ze wel viavia horen. Nou prima toch! Op mijn werk heb ik het ook al vertelt.

Terug
Bovenaan