wanneer vertellen jullie?

Ik ben nu 6 wkn 2 dgn en wij hebben het vorig weekend aan de ouders/broers/zussen verteld. Een paar vrienden weten het ook al.
Ik wilde het vertellen door ons dochtertje een T-shirtje aan te doen met tekst, waaruit bleek dat we we weer in verwachting zijn en omdat ik voor haar al 2 keer een miskraam heb gehad, wist ik dat ik dat niet meer ging doen, wanneer het nu mis zou gaan. Dus vandaar zo vroeg. Voor de rest wachten we tot week 9, dan hebben we de echo: 15 febr. Ik ben wel aan het aftellen zeg! duurt veel te lang :D
Oja, op het T-shirtje van ons dochtertje stond:
(voorkant) psst, ik heb een geheimpje...
(achterkant) En het zit in mama's buik!

tja het is wat, leuk hoor al die verschillende ideeen en manieren!!
Hier is het ook nog lekker even ons geheim en dat vind ik prima! hoop het vol te houden tot we het hartje hebben gezien/ gehoord. Maar pas 22 feb. afspraak VK en echo op 2maart .... dus we hebben nog even te gaan!
ga binnenkort bij mijn ouders langs.... en hoop maar dat ze niks door hebben! En ik mijn gezicht in mijn plooi kan houden!

groetjes.....

Wij hebben het in week 5 tegen onze ouders en broers verteld. Heb voor de ouders een koffertje van woezel en pip gekocht met daarin speentjes van opa en oma, luiertje, rompertje en tutdoekje. Aan de binnenkant van de deksel heb ik een briefje geplakt met de tekst: lieve opa en oma, als ik wat groter ben mag ik dan komen logeren?

Dit was geslaagd hoor, toen het koffertje open ging kwamen gelijk de tranen haha.

Nu ben ik bijna 9 weken en hebben we dinsdag onze eerste officiele echo. Daarna ff kijken wanneer we het tegen de rest van de wereld zeggen...

Wij hebben het vandaag ook mijn schoonouders verteld.. de kalendertjes waren er en ze zijn z leuk geworden a ik wel meteen riep... wil de reactie zien hahaha
en wat fijn is dat stel er gebeurd wat, moe, misselijk dan kan ik ze altijd bellen zonder iets te moeten verznnen... dat is we lekker

En morgen hadden ze het toch graden (drink meestal wel een wijntje als we een etentje hebben hahaha)

maar de reacte was weer super hahaha

Terug
Bovenaan