Wanneer vertellen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw en zal me eerst even voorstellen: mijn naam is Daniëlle (inde wandelgang ook wel Daan genoemd) en ik ben 31. Mijn vriend en ik zijn aan t klussen voor kindje nummer 1!

Mijn vraag aan jullie is: vertellen jullie dat je bezig bent om zwanger te worden?

Aan de ene kant wil ik dat wel van de daken schreeuwen, aan de andere kant moet ik er ook niet aan denken om constant te horen: ben je nou al zwanger??

Ik ben in ronde 2 nu, hoewel ik niet echt een regelmatige cyclus heb hoop ik dat het snel raak is, maar denk dat elke vrouw dat heeft.

Ik hoor graag van jullie.

Oja, 1 vraagje nog, ben sinds een paar dagen aan het lezen, maar wat wordt er bedoeld met NOD??

Liefs van Daan

Hoi Danielle,

Wij zijn ook net bezig, heb nu mn eerste ongi na te zijn gestopt met de pil en gaan hierna voor onze 1e ronde, 1e kindje!
Wij hebben ervoor gekozen om het niet te vertellen, omdat wij willen dat het een verrassing is, maar ook omdat we als het niet wil lukken niet steeds geconfronteerd willen worden met vragen.....
Ik heb t alleen aan mn zusje verteld omdat ik het toch kwijt moest, maar daarom ben ik nu ook hier, hier kun je anoniem praten met lotgenoten!

NOD is de dag dat je ongesteld moet worden, maar hoopt dat je het niet wordt!
Snapte ik eerst ook niets van!

Veel plezier hier, Susanne

Hoi Daan,

NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag. De dag waarop je ongesteld zou moeten worden, maar het dus liever niet wil.
Wij hebben het niet verteld aan anderen dat we bezig zijn voor een kindje. Ook niet bij de pogingen van ons eerste kindje. Nu zijn we al ruim een jaar bezig voor de tweede en 1 vriendin van mij is op de hoogte, verder kan ik hier mijn ei goed kwijt. Ik wil namelijk niet dat iedereen maar steeds blijft vragen: En?

Succes met klussen (=vrijen)

Liefs,

ginger

Oeps, nu dan twee keer antwoord op je vraag, we waren tegelijk aan het typen...

Liefs,

Ginger

Nou ja zo is het wel duidelijk in ieder geval wat het betekent he?! haha

Hallo!!

Ik denk dat je het beter niet kunt vertellen. Als het niet zo snel lukt, krijg je niet nog eens vragen van je omgeving. Dat zou ik zelf heel vevelend vinden, want dan heb je er gewoon een last bij. Misschien dat je het omdat je graag kwijt wilt toch aan een persoon vertellen. Mijn zus weet het van ons, dus.. En op dit forum zitten veel meiden in hetzelfde en kun je je ei ook lekker kwijt en heb je op al je vragen een antwoord.

Veel liefs Yvonne

Hoi hoi,

Bedankt voor zulke snelle reacties, ben dus niet als enige op t net... Ach het regent toch.

Als ik het zo lees, hebben jullie het dus wel aan 1 persoon verteld. Daar zit ik ook over te denken, maar weet nog niet zo goed aan wie... één vriendin is ook bezig en zij heeft pas een miskraam gehad, moet ik het haar nou juist wel of niet vertellen??

Liefs Daan

Hallo,

Ik weet niet of je het aan haar vertellen moet. Het ligt eraan hoe zij ermee om is gegaan en of het erg gevoelig ligt bij haar. Sommige meiden zijn er erg kapot van en anderen pakken de draad zo weer op. Je weet zelf denk ik het beste hoe zij is. Of wacht gewoon nog eventjes, ik heb het ook niet direct aan mijn zus verteld dat we bezig zijn

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan