Wanneer vertellen?

Hey zwangere dames,
Even een vraagje wanneer zouden jullie het vertellen tegen een ander?
bij de vorige moest ik het wel vertellen met 4 weken dat is super vroeg maar als je constant over je nek heen gaat op je werk dan kan je het niet lang verbergen.
Hoe willen jullie het gaan vertellen mij lijkt het leuk door middel van een shirt met hoera ik word grote zus erop.
ik hoor het wel.
groetjes jet

Ik heb het gelijk verteld, dezelfde dag nog... Ik had zoiets, als het mis gaat vind ik het ook fijn dat mijn omgeving op de hoogte is waarom ik me zo klote voel en chagerijnig ben...

Liefs!

Hoi,

Hahaha dat is toevallig ik ben net zo'n shirt aan het bestellen met Ik word GROTE zus.

Maar ik heb het wel aan onze ouders verteld maar verder nog aan niemand ik wil nog even wachten.
22 juli gaan we naar de verloskundige misschien dat ik daarna het de rest van de familie vertel,mijn werk vertel ik het pas met ongeveer 11 of 12 weken als het dan nog niet zichtbaar is haha want daar ligt het ook aan.

Liefs Zonnetje

Hey ladies,

Het is idd fijn als je omgeving ervan weet, dan krijg je wat begrip voor vermoeidheid enzo, maar ik hou het tot 12 wk voor me. Mijn dochters zijn de eerste die het horen, maar nu kan het nog makkelijk mis gaan en die wetenschap wil ik ze besparen. Ook duurt een zwangerschap lang voor ze, als ze er nu al van zouden weten..
Mijn werkgever hoop ik er na 16 wk pas over te hoeven vertellen. Dan kan ik gelijk een zwangerschapsverklaring overhandigen :).
Orginele ideeën om het op een leuke manier te vertellen, van harte welkom! Het idee van het shirt vind ik erg leuk!

groetjes,

x Taraneh

hallo!!

haha, wat grappig. wij hebben toevallig net een shirt binnen met: hoera ik word een grote broer!

leuk dat meerdere dat idee hebben.
wij willen het dit weekend vertellen aan ouders en broer en zus. ik weet uit ervaring dat het nog mis kan gaan maar ook dan vindt ik het fijn als ouders enz er voor ons zijn. De rest hoop ik voor me te houden tot min. 10 wk.....

Ben benieuwd wat iedereen voor reacties krijgt op het vertellen.
het is onze tweede en ik hoop wel dat er net zo enthousiast wordt gereageert als de eerste keer, het is immers net zo welkom.

liefs

Ik heb het de directe familie verteld. Ook wat vriendinnetjes die zelf ook in de baby's zitten of er naar toe gaan (een vriendin van mij is 10 weken zwanger).
Ik ben niet zo goed in geheimpjes, maar probeer het wel tot in ieder geval de 12e week voor me te houden op mijn werk. Of dat gaat lukken, dat weet ik niet.
Ik voel me sinds woensdag behoorlijk misselijk, en moet best veel overgeven.

Groetjes

Heej,

Ik ga het mijn moeder nog lang niet vertellen want die zal zo blij zijn dat ze zelf d'r mond niet kan houden.... En we werken in hetzelfde bedrijf samen dus dat wordt lastig.

Ik wil ook een T-shirt bestellen met;

50% **** (Redactie: op verzoek van Kim is deze naam verborgen)
+
50% Kim
=
100% Ikke

Haha hilarisch! en dan kijken wie het als eerst in de gaten heeft! Leuk hè die voorpret!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan