Wanneer vertellen?

ik heb t mijn zusje verteld zo'n 5 tellen na de test, maar die wist dan ook dat ik de test ging doen. ik probeer al een ruim jaar zwanger te worden en dat wisten ze op mijn werk dus daar weten ze het sinds vrijdag ook al. ik werk in de kinderopvang en heb meerdere zwangere collega's die voor me duimde.
gisteren heb ik het mijn moeder verteld die het mijn andere zus zou vertellen en mijn man heeft het zijn broer verteld, die hebben een tweeling van 2 waar we een hoop spullen van over kunnen nemen (in ruil voor mijn lowlandskaartje...) en straks ga ik het mijn schoonouders vertellen!

ik heb t mijn zusje verteld zo'n 5 tellen na de test, maar die wist dan ook dat ik de test ging doen. ik probeer al een ruim jaar zwanger te worden en dat wisten ze op mijn werk dus daar weten ze het sinds vrijdag ook al. ik werk in de kinderopvang en heb meerdere zwangere collega's die voor me duimde.
gisteren heb ik het mijn moeder verteld die het mijn andere zus zou vertellen en mijn man heeft het zijn broer verteld, die hebben een tweeling van 2 waar we een hoop spullen van over kunnen nemen (in ruil voor mijn lowlandskaartje, daar denk ik nog ff over na...) en straks ga ik het mijn schoonouders vertellen!

verder ga ik mijn best doen mijn vrienden niks te laten merken, die zie ik straks op een gratis outdoor festival. zal mij benieuwen of het ze opvalt dat ik een biertje afsla en geen sigaretjes opsteek...

Hoi,

Wij willen het vertellen rond de 10-12 weken.
Zowieso ook na de echo, en ik vindt het wel leuk om een geheimpje te hebben.
Ben alleen benieuwd hoe hard die buik nu groeit met een 2e.
Ook wij zaten te denken aan een T-Shirt met ik wordt een grote broer of zo.
Maar weet niet of dat het wordt.
Mmmm moet er nog even over nadenken.

Meiden weltrusten alvast

Wij willen het pas gaan vertellen als we rond de 12 weken zitten.
We willen graag eerst "zeker weten" dat alles goed is.
En gewoon op ons gemak wennen aan dit heerlijke cadeau.

T valt niet mee mijn mond te houden, vooral omdat een aantal vriendinnen ook in verwachting zijn maar al over de 30 weken heen zijn.

Hoe we het gaan vertellen nog geen idee eigenlijk.
Waarschijnlijk dmv een cadeautje, een koffie mok met "Wereld's beste Opa/Oma"

Mijn ouders wisten het al 3 dgn na de test, kon mijn mond echt niet houden, schoonouders vertellen we het volg week. De rest mag het weten na de echo al alles goed gaat

@KimSWSI
ik ben nu 5 weken. ik houd niet zo van geheimpjes ;) en mocht t mis gaan wil ik ook dat mensen dat weten.
maar nog lang niet iedereen weet t hoor. ik werk op een buitenschoolse opvang en de kindjes horen het pas als het zichtbaar is. en mijn vrienden hadden niks in de gaten dus weten ook het nog niet en mijn popkoor hoeft ook nog even niks te weten.

Terug
Bovenaan