wanneer voelde je leven?

Ik ben nu zwanger van mijn 1e. Bij 15 weken voelde ik gefladder, bij 16 weken duidelijk plopjes en bij 16+5 kon mijn vriend ze ook al voelen !! Ik weet dat dat heel vroeg is, maar ben nu 20 weken en voel haar elke dag, wel 4x op een dag ofzo (en ook echt hard!) . Dus het kan echt :) 

Ik word zo blij van deze berichtjes!
Ik heb zelf nu ook een paar keer een plopje gevoeld en ook een keer een soort veertje aan de binnenkant van mijn buik voelen kriebelen. Het is nog maar heel minimaal, maar wel een heel mooi gevoel. 
Ik ben morgen 16 weken in verwachting van onze eerste. 

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik onze zoon met 15 weken. En eigenlijk hetzelfde als wat meerderen hier omschrijven, die plopjes. Of alsof er iemand een klein beetje met een vingertje tegen m'n buik aan de binnenkant aan het duwen was, maar dan heel subtiel. Ik was allang blij als ik dat 1 of 2 keer per dag voelde, later werd het pas echt meer. Nu ben ik 28+3 weken zwanger van de tweede en dit kindje voelde ik al met 10+5... Maar goed, dat is mijn tweede zwangerschap en ik wist natuurlijk al wat ik moest voelen! Dat scheelt een hele hoop ;) En dit kindje blijkt heel veel drukker te zijn dan onze eerste, dus deze wil gewoon ook echt laten merken dat hij/zij aanwezig is.

Terug
Bovenaan