Wanneer waren jullie zwanger na stoppen van de pil?

<p>Hallo,</p><p>Ik ben sinds 18/10 gestopt met mijn pil, heb dan een 3dagen mijn regels gehad. De 1e november heb ik mijn eisprong gehad en de 15/19 had ik mijn regels voor de 2e keer. Op de 29e november had ik mijn 2e eisprong (Mijn regels zouden nu 13 tot 18 zijn).</p><p>ik heb sinds een paar dagen buikpijn, steken, heel de dag een zeurende pijn en dacht eens te testen aangezien ik zwanger probeer te raken. Helaas was de test negatief. <br />Ik ga dus afwachten tot maandag want dan zou mijn menstruatie beginnen. Zou het kunnen dat ik al bijna 1w voor mijn menstruatie deze pijn begin te voelen of heb ik nog niet genoeg HCG? Ik voel me ook heel de dag moe, geen eetlust en soms teveel eetlust. Geen slaap, loop er soms depressief bij en ben zeer snel emotioneel. Ik reageer ik soms op dingen zeer erg terwijl ik na de hand denk van : moest dit? :/ Ben dus soms zelf heel in de war. Vanwege dat ik me anders voel denk ik zwanger te zijn (had dit ook bij de zwangerschap van mijn dochter) maar toch pas de test negatief. Afwachten dus!</p><p>Maar hoelang na het stoppen van jullie pil waren jullie zwanger? Ik wil zo graag zwanger zijn dat ik er ook effectief teveel mee bezig ben (wat ik zelf besef en niet oke is) maar hey, we blijven vrouwen ?.</p><p>alvast bedankt voor jullie reactie. <br /><br /></p><p>groetjes</p>
 
Bijna 4 jaar. Maar er waren problemen. 
In die 4 jaar heb ik geleerd dat je gewone hormonen je ook de hele regenboog aan klachtjes kunnen laten voelen op ieder moment in je cyclus. Helaas betekent het dus niet perse dat je zwanger bent. Ook niet dat het niet zo is. Het kan zo vroeg nog heel goed beide kanten op gaan. Even afwachten dus.
 
Hier na de eerste stoppen pil na 8 maand zwanger. Hele onregelmatige cyclus na 15 jaar pilgebruik. Na de 2e met 1 maand al zwanger maar met gebruik van ovulatietesten en met de 3e ook de 1e maand weer zwanger met gebruik ovulatietesten. Super blij mee dat de beide keren zo snel is gelukt. Ook met ovulatietesten is dat niet vanzelfsprekend. Het is heel veel afwachten.
Heel veel succes
 
In maand 2 ? de eerste maand was ik blij dat mijn menstruatie al zo snel en vanzelf weer terug was. De tweede maand was ik zwanger.

De tweede zwangerschap was in maand 5 van actief proberen zwanger te worden raak, tussendoor heb ik geen pil gebruikt.
 
Bij mijn in ronde 5 dus na 5 a 6 maanden ongeveer bij de 1e.  Bij mijn 2e was ik niet aan de pil . Dus in ronde 2 zwanger.
En nu een dik jaar aan de pil geweest en in september gestopt.  En wij zijn nu de 1e ronde bezig. Mijn vriend wilde er vanaf nu voor gaan dus ben benieuwd wat deze ronde ons brengt ?
 
Hi, 
Ik was er in het begin ook heel erg mee bezig. Ineens voelde ik van alles in mijn lichaam, die hield mij dus voor de gek. En was nog bezig met ontpillen. Alle hormonen moeten uit je lichaam. 
Mijn cyclus duurde ook mega lang, soms zat er een maand tussen. Dus na 5maanden dacht ik.... dit gaat een lange weg worden. Toen bleek ik al 4 weken zwanger te zijn! 
Geef het de tijd. En laat je lichaam zijn werk doen. Ze geven er niet zomaar een jaar voor. 
 
Wellicht goede hoop voor jou (al weet ik dat ik echt heel veel geluk heb en dat we echt blij mogen zijn) was ik bij beide kindjes direct zwanger..

Echter zoals al wordt gezegd: probeer er niet teveel mee bezig te zijn (al is het heel lastig)..
 
Terug
Bovenaan