wanneer waren we uitgeteld en wanneer zijn we bevallen waar en hoe?

A

Anoniem

Guest

leek me wel even leuk
even weer een gehele update

ik was 1maart uitgerend
ben ook 1 maart bevallen
lekker thuis
en op de gewone manier.

liefs manuela mama van tessa 01-03-2008

heyhey

ik was 5 feb uitgerekend
nathalia is geboren op 4 feb om 22.43 uur
5 kwartier voor de uitgerekende datum.
ik ben bevallen in het kraamhotel, in rotterdam waar ik woon.
je kan dit vergelijken met een verplaatste thuisbevalling.
geen pijnbestrijding ofzo gehad ( hebben ze daar ook niet, maar vond de pijn wel mee vallen)
daar zijn we 5 dagen gebleven, om lekker uit te rusten en de visite daar te ontvangen.
ben daar heel goed geholpen en mocht ik ooit nog een 2e kindje krijgen, wil ik weer heel graag in het kraamhotel bevallen.

liefs, do

Ik was 27 februari uitgerekend.
Ben 6 maart bevallen.
Gewoon thuis.

Wij willen zeker geen 3de maar mocht het wel gebeuren dan ging ik nooit meer naar   de vk die ik nu had.

Dit omdat ze totaal niet naar me geluisterd heeft en dus nu nog met de narigheid zit.

Ik had rug weeen maar zei dat dit niet normaal was volgens haar wel dus en nu zit ik met super rug klachten dit omdat er een zenuw in mijn rug knel zit.

Gr Lique

Ik was op 23 april uitgerekend en ben uiteindelijk op de 21ste bevallen.
Ik wilde thuis bevallen, maar de persweeën waren niet sterk genoeg, dus uiteindelijk kwam ik terecht in het ziekenhuis. Na 2,5 uur (!!) persen, is Zarah geboren. Ik had al bijna een week weeën gehad, dus was echt ontzettend uitgeput na de bevalling. Iemand hier had het over een kraamhotel, dat lijkt mij ook wel wat! Vooral als ik me nu bedenk hoe ik me gevoeld heb na de bevalling.

Heb overigens geen pijnbestrijding gehad ofzo, wel een infuus met weeënopwekkers.

Groetjes, Susan

Ik was 14 jan. uitgerekend. Onze zoon werd 20jan geboren (precies 9 maanden na ons trouwen, wat wel grappig is).
Ik wilde in het ziekenhuis bevallen maar het ging op het laatst allemaal zo snel dat ik gewoon thuis ben bevallen.

ik was 26 maart uitgerekend, op 25 maart bevallen. In het ziekenhuis, dat wilde ik ook, met pijnbestrijding en ze is gehaald met vacuum.

Hallo meiden,

Ik was 17 april uitgerekend.
Ik ben 15 april om 07.25 ingeleid en om 19.27 is onze kleine man dmv een keizersnee ter wereld gekomen.
Ik moet nu dus weer in het ziekenhuis bevallen, maar anders had ik ook zeker voor het kraamhotel gekozen. Ik heb er weat over gelezen en het lijkt mij echt super relaxt!

Groetjes
mama van Noah en 9 weken en 3 dagen zwanger van nr 2.

Leuk, weer even terug in de tijd...

Ik was op 10 maart uitgerekend en ben op 27 februari bevallen.
Bijna 2 weken eerder dus (wat ik totaal niet had verwacht, want ik dacht juist dat het wel later zou gebeuren)
Ik ben thuis bevallen, wat ik ook graag wilde, en het verliep  vrij  vlot (en ben er zonder kleerscheuren  vanaf gekomen gelukkig)

Groetjes,  Bianca

Terug
Bovenaan