A
Anoniem
Guest
quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2009 12:09:22&apos
Hallo meiden,
Ik was 17 april uitgerekend.
Ik ben 15 april om 07.25 ingeleid en om 19.27 is onze kleine man dmv een keizersnee ter wereld gekomen.
Ik moet nu dus weer in het ziekenhuis bevallen, maar anders had ik ook zeker voor het kraamhotel gekozen. Ik heb er weat over gelezen en het lijkt mij echt super relaxt!
Groetjes
mama van Noah en 9 weken en 3 dagen zwanger van nr 2.
heyhey
ik was degene die in het kraamhotel is bevallen
ja, t was echt heerlijk zeg!
ik kon lekker in een ligbad liggen (waar ik dus ook bijna de hele avond in het gelegen hahaha)
ze lieten je lekker met rust en als je ze nodig had, zaten ze een kamer verder.
bij de bevalling hielpen ze me heel goed, na de bevalling gaven ze zooo veel complimentjes dat ik het zo goed deed en dat ik geen gil gaf enz enz enz
ze vroegen wat je wilde, en respecteerde alles wat we vroegen.
erwin mocht nathalia aankleden terwijl ik gehecht werd door de vk.
daarna moest ik douchen en werd ik naar mn kamer begeleid.
ik wilde heel graag dat mijn vader,zusje en broer nog even langskwamen, om mijn kersverse dochter te zien.
normaal gesproken mag er geen visite meer na 20.00 uur komen, maar ze maakte een uitzondering. als ik voor 23 uur zou bevallen, mochten ze nog even langs komen. ik beviel om kwart voor. erwin belde snel naar mn vader. om 23.10 waren ze er. we kregen allemaal van de zuster beschuit met muisjes en om 23.30 uur ging iedereen naar huis. (ook mn moeder en oma, die bij de bevalling waren) en bleven erwin, nathalia en ik alleen achter in het kraamhotel.
waarom ik heb gekozen voor het kraamhotel?
ik wilde bv geven, maar was bang dat het me niet zou lukken.
in het ziekenhuis moet je na een paar uur weer weg, als je thuis beval gaat de vk ook weer weg en in het kraamhotel, is er iemand die je kan helpen, 24 uur per dag.
alle vragen die ik had, kon ik stellen. hoelaat het ook was.
en ik kon lekker bijkomen. de visite ontving ik daar. ik hoefde niks te doen. koffie/thee/beschuit werd door de zuster bezorgd. ik hoefde me geen zorgen over het huishouden te maken. heeeerlijk. echt hoor, ik raad het iedereen aan!!!
ik ben trouwens in het kraamhotel zuid geweest (naast clara ziekenhuis in rotterdam) die is klein. er zit er ook 1 bij zestienhoven vliegveld. die is een stuk groter en ik had t idee dat je dan een kwartier moet wachten als je snel iets wilt, zoals je kindje die snachts ligt te huilen omdat ze honger heeft, het mij niet lukt en de zuster met allemaal andere bezig is. hahahaha
ja, echt een aanrader
liefs, do