wanneer waren we uitgeteld en wanneer zijn we bevallen waar en hoe?

Ik ben 27 januari uitgerekend ze wouden mij weer inleiden als het ingezakt was maar nee hoor dat is niet gebeurt dus ik heb een geplande keizersnee op 8 februari gekregen in het ziekenhuis in vlissingen. Sinds 1 januari kunnen de vrouwen met medische indicatie niet meer in vlissingen bevallen ze moeten nou naar goes en dat is zeker meer dan een half uur van vlissingen vandaan ze kunnen alleen nog onder begleiding van de verloskundige of huisarts in vlissingen bevallen want ze hebben hier geen gynecalogen meer dus ik ben echt op tijd geweest een gedeelte van walcheren mag nou niet meer thuis bevallen belachelijk he.

Het erin gaan is bij mij geen probleem maar eruit komen wel waarschijnlijk lekker warm nestje hihihihih
Milton was 14 september 2005 uitgerekend kwam dus ook niet ben de 19 opgenomen met pre-eclampsie 23 september gaan inleiden maar werd een spoedkeizersnee om 17:40 is hij gehaald  

Allebei de keren overtijd bij shanice ruim 12 dagen bij milton 9 dagen ja zo broer en zus hihihihih en   ze pesten mij nog steeds met zijn tweeen
groetjes lisette

Hoi hoi,

Ik was 16 februari uitgerekend
Noa is 30 januari geboren in het ziekenhuis via inleiding doordat ik zwangerschapsvergiftiging had gekregen.
Ik ben blij met 30 januari, in november zag het er somber uit, lag ik met weeen in het ziekenhuis, gelukkig reageerden mijn lichaam goed op die weeenremmers!!!

groetjes Chantal mama van Noa

ik was 1 april uitgerekend,maar ben op 13 april bevallen in het ziekenhuis,dus bijna 2 weken ovetijd,pfff erg zwaar.

Hallo,

Ik ben niet zo heel vaak actief op dit forum maar wilde toch even een reactie plaatsen hier bij dit topic.

Mijn zoontje dylano is geboren op 10 maart 2008 in het ziekenhuis de bevalling ging redelijk goed al had ik wel veel pijn, maar dat kwam ook omdat ik hoge koorts had gekregen tijdens de bevalling.
Ik moest in het ziekenhuis bevallen gezien de voorgeschiedenis van mijn eerste zoon.
Dylano is een week na de uitgerekende datum geboren want ik was 3 maart uitgerekend.

Mijn andere zoon Jesse is geboren op 4 oktober 2004 en die is een dag te laat geboren want daarvan was ik op 3 oktober uitgerekend.
Bij hem waren de vliezen op vrijdag gebroken en is hij op maandagochtend pas geboren vandaar dat ik nu weer in het ziekenhuis moest bevallen.

Mocht het zo zijn dat er nog een derde kindje zou komen dan moet ik weer in het ziekenhuis bevallen en mag ik niet meer naar de verloskundige toe, maar moet ik naar de gynocoloog toe vanwege de koorts die ik had bij de geboorte van dylano.

Groetjes Mammajesse

Hoi Meiden,

Ik was op 26 december `07 uitgerekend van Eva, maar 03 januari `08 bevallen (helaas geen kerstkindje, had ik erg leuk gevonden)

Ik had al vanaf 30 december, naar wat achteraf bleek, veel te zwakke weeen.
Na op 02 januari zonder echt resultaat gestript te zijn  ben ik op 03 januari in het ziekenhuis ingeleid, in combinatie met een ruggeprik (heeeerlijk na dagenlange weeen, ik kon geen slok water binnen houden omdat ik zo misselijk was) Het leek er even op dat Eva toch met een keizersnede gehaald moest worden omdat haar conditie niet zo goed was, maar uiteindelijk is ze  toch nadat ik ingeleid ben binnen 2,5 uur op de natuurlijke manier geboren.

Van te voren wilde ik ook al graag in het ziekenhuis bevallen (aan mijn bed kunnen niet genoeg witte jassen staan) Het is me  in de praktijk letterlijk goed bevallen, en ik zeg het eerlijk, ik vond het toch wel heeel fijn op met een ruggeprik te bevallen (hoopte ik van te voren ook een beetje op... ) die kreeg ik overgens gewoon aangeboden, daar heb ik niet om hoeven vragen.

Voor een volgende bevalling zou ik ook weer voor het ziekenhuis kiezen.

groetjes Marieke

Hoi meiden,

Dit is indd ff leuk terug in de tijd.
Ik was op 4 jan uitgerekend en Yordi is geboren op 16 jan om 08.49 's ochtends.
Dus ook lekker 2 weken overtijd. Pfffff wat was dat zwaar!!!!! Had ook niet echt een super zwangerschap, zat al vanaf de 8e week in de ziektewet.
Het leuke is wel, dat Yordi op woensdag is geboren en ik zou anders donderdags worden ingeleid. Iedereen had dus ook vrij genomen voor donderdag, omdat het er niet op leek dat ik eerder zou bevallen. ( was al 3x gestript) Maar de laaste strippoging heeft waarschijnlijk geholpen, want ik ben dinsdagmiddag gestript en dinsdagavond kreeg ik weeén en woensdag morgen was Yordi er. Heb vanaf de 1e wee totdat hij er was 12 uur over gedaan, waarvan 20 min geperst.
Ben in het ziekenhuis bevallen, en daar zou ik de volgende keer ook weer voor kiezen.

Liefs marielle

Het lijkt wel een eeuwigheid geleden hahaha,

Ik was uitgeteld op 18 februari en onze dochter is op 14 februari Valentijnsdag geboren, ik kan er niks aan doen maar ik vind het zo'n mooie datum om geboren te worden, bovendien was het een supergrote verrassing dat ze een meisje was (wij dachten echt dat het een jongetje zou zijn) dus die dag kan voor ons nooit meer stuk!

Ik ben trouwens thuis bevallen in ong. 2,5 uur tijd, de eerste keer dat de vk kwam had ik al 9 cm, dus meteen persen, na anderhalf uur persen (wat was dat vermoeiend) en een knip (dat is het enige waar ik heel veel last van heb gehad na de bevalling, verder helemaal niks, geen naweeen of wat dan ook, alleen die knip...) werd Daantje om 9.55 uur geboren. Ik vergeet het nooit meer, wat een mooi moment was dat!

Liefs Femke

Ik was uitgerekend op 23 maart en Leah is op 14 maart geboren. Thuis, in 5 kwartier tijd vanaf eerste wee tot aan bevalling!

Terug
Bovenaan