A
Anoniem
Guest
Ik ben 27 januari uitgerekend ze wouden mij weer inleiden als het ingezakt was maar nee hoor dat is niet gebeurt dus ik heb een geplande keizersnee op 8 februari gekregen in het ziekenhuis in vlissingen. Sinds 1 januari kunnen de vrouwen met medische indicatie niet meer in vlissingen bevallen ze moeten nou naar goes en dat is zeker meer dan een half uur van vlissingen vandaan ze kunnen alleen nog onder begleiding van de verloskundige of huisarts in vlissingen bevallen want ze hebben hier geen gynecalogen meer dus ik ben echt op tijd geweest een gedeelte van walcheren mag nou niet meer thuis bevallen belachelijk he.
Het erin gaan is bij mij geen probleem maar eruit komen wel waarschijnlijk lekker warm nestje hihihihih
Milton was 14 september 2005 uitgerekend kwam dus ook niet ben de 19 opgenomen met pre-eclampsie 23 september gaan inleiden maar werd een spoedkeizersnee om 17:40 is hij gehaald
Allebei de keren overtijd bij shanice ruim 12 dagen bij milton 9 dagen ja zo broer en zus hihihihih en ze pesten mij nog steeds met zijn tweeen
groetjes lisette
Het erin gaan is bij mij geen probleem maar eruit komen wel waarschijnlijk lekker warm nestje hihihihih
Milton was 14 september 2005 uitgerekend kwam dus ook niet ben de 19 opgenomen met pre-eclampsie 23 september gaan inleiden maar werd een spoedkeizersnee om 17:40 is hij gehaald
Allebei de keren overtijd bij shanice ruim 12 dagen bij milton 9 dagen ja zo broer en zus hihihihih en ze pesten mij nog steeds met zijn tweeen
groetjes lisette