A
Anoniem
Guest
Om meteen maar met de deur in huis te vallen
Wanneer hebben jullie dat beslist?
En dan bedoel ik het eigenlijk op de volgende manier:
Wilde je eerst getrouwd zijn?
Een bepaalde periode samen hebben gewoond?
Je school af en een vast contract?
Een bepaalde leeftijd hebben bereikt?
Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer nou 'het goede moment' zou zijn om te stoppen met de pil. Je weet tenslotte ook niet hoe lang zoiets gaat duren.
Wij zijn 23 en 24 jaar en hebben al 6 jaar een relatie waarvan we nu anderhalf jaar samenwonen. Beiden zouden we echt heel graag een kindje willen maar.. (ja daar begint het al) We willen beiden ook graag trouwen, nog de badkamer verbouwen, een grote reis maken enzovoorts..
Ik vind het echt heel erg moeilijk om nog zo 'lang' te moeten wachten terwijl ik het liefst nu mijn pil in de prullebak gooi.
Graag jullie mening hierover..
Wanneer hebben jullie dat beslist?
En dan bedoel ik het eigenlijk op de volgende manier:
Wilde je eerst getrouwd zijn?
Een bepaalde periode samen hebben gewoond?
Je school af en een vast contract?
Een bepaalde leeftijd hebben bereikt?
Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer nou 'het goede moment' zou zijn om te stoppen met de pil. Je weet tenslotte ook niet hoe lang zoiets gaat duren.
Wij zijn 23 en 24 jaar en hebben al 6 jaar een relatie waarvan we nu anderhalf jaar samenwonen. Beiden zouden we echt heel graag een kindje willen maar.. (ja daar begint het al) We willen beiden ook graag trouwen, nog de badkamer verbouwen, een grote reis maken enzovoorts..
Ik vind het echt heel erg moeilijk om nog zo 'lang' te moeten wachten terwijl ik het liefst nu mijn pil in de prullebak gooi.
Graag jullie mening hierover..