Wanneer was jullie moment dat je dacht, en nu wil ik een kindje?

Hi Bloempjuh,

Ik en mijn vriend hebben 't al snel in onze relatie over kinderen gehad en 't was voor ons duidelijk dat we er niet al te lang mee wilde wachten. We hadden alleen tot een paar weken geleden nog niet echt besloten er voor te gaan.

Ik ben 27,  mijn vriend is 28 en toen we in het ziekenhuis zaten,  zei ik opeens: "laten we nu voor een baby gaan!" En toen zijn we er meteen voor gegaan eigenlijk haha. Het ziekenhuis heeft bij mij voor een spontane uitspraak gezorgd  Ben nu echt net gestopt met de pil, dus het is allemaal heel spannend.

En ja, voorheen had ik altijd het ideaalbeeld om getrouwd te zijn, maar als het 'gevoel' komt opspelen dan wil je het ook METEEN! Nooit het gevoel eerder gehad, maar het kwam opeens heel sterk. Mooi, hoe dat gaat he?

De leeftijd speelt ook mee, wil toch echt graag voor mn 30e moeder zijn.

Groetjes,
Wish

Hoi Bloempjuh,

Toen wij voor de eerste kinderen over kinderen spreken (21 en 22) wilden wij eerst trouwen, een koop huis en beide een vast contract.
Inmiddels hoeven wij niet meer zo nodig eerst te trouwen, en een koop huis is ook al geen verplichting. Wel zouden wij het fijn vinden als wij beide een baan hebben waarvan minstens eentje een vast contract. Oftewel het hele plaatje is eigenlijk perfect op dit moment (22 en 23) Helaas wil mijn vriend nog niet ;)

Maar alle "wensen" voordat ik zwanger zou willen worden zijn inmiddels goed :)

Groetjes Muckje

Leuk om van andere te lezen wanneer jullie die beslissing hebben gemaakt!

Inmiddels heb ik vorige week mijn laatste NOD op basis van de pil gehad!
Deze maand gaan we nu voor het 'echie'

Aan de ene kant ben ik reuze blij dat we er nu voor gaan en aan de andere kant vind ik het echt doodeng! Het is nu maar afwachten..

Liefs, Bloempjuh!

Terug
Bovenaan