wanneer weer sex?? hoe lang genezing knip??

A

Anoniem

Guest
mijn vraag na hoeveel weken jullie weer sex hadden/hebben. ons zoontje is nu 7 weken en moewt er echt nog even niet aan denken. is dat nou zo raar?? las ergens dat mensen na 4 weken al weer bezig waren.

en voor degene die een knip gehad hebben hoe lang duurde het bij jullie voordat het geheel genezen was?
die vn mij namelijk nog steeds niet. duurt wel lang na 7 weken. ben al bij de huisarts geweest maar was verder niks mis mee.

Hoi meid,

Die vraag heb ik mezelf ook al gesteld.
Ik heb eigelijk geen last meer van mijn knip, maar ben toch een beetje bang om er weer aan te beginnen, hoewel de zin er wel is.
Ik ben precies een maand geleden bevallen (17 december 2007).
Ik heb het ook al eens opgezocht, maar merk dat je het zelf een beetje moet testen.
mmmm, ik ben van plan om toch eens een poging te wagen, we zien wel wat het geeft.
Hoeveel draadjes had jij, ik maar eentje, dus dat zal mss het verschil maken.

Ik heb wel nog enorm veel last van stoelgang maken. Voor mijn bevalling ging dit allemaal enorm vlot bij mij, maar na de bevalling heb ik er heéél veel last van.

Liefs,
van ons

hai,
Onze Roef is nu ruim een maand oud, en bij ons is het er tot nu toe nog niet van gekomen. De zin is er af en toe wel, maar het moment nog niet. Hebben ook al een peuter rondlopen, dus moeten het echt van de avond en de nacht hebben, maar die staan vooral nog in het teken van voedingen. Van t weekend gaat peuter uit logeren, dus wie weet dan... O ja, misschien oenige vraag, maar zijn we genoeg "beveiligd" doordat ik nog BV geef?? Of toch een condoom gebruiken??

Wb de stoelgang, daar had ik de eertse weken ook last van. Onze oudste heeft obstipatie, en gebruikt daar Lactulose voor. Daar heb ik af en toe een borreltje van genomen, en dat werkte erg goed! Kun je krijgen via de ha.
Groetjes Annemarie

Hoi,

Iris is morgen 6 weken oud en ik moet er zelf ook even nog niet aan denken alweer te sexen. Niet dat ik geen zin heb, dat wel,maar  ik vloei nog steeds, dus dan vind ik het niet zo'n fris idee. En bij mij is de knip ook nog aan t genezen, geen idee hoe lang dat kan duren, volgens mij duurt t bij mij ook iets langer omdat ik 3 weken ziek ben geweest en die knip echt wel een behoorlijke jaap is met flink wat hechtingen. :eek:)

Dus gewoon afwachten denk ik en proberen, vooral afgaan op wat je lijf je aangeeft en doen waar je zin in hebt.

Es

`hoi,
wij hebben het na 4 weken geprobeerd maar het ging niet. voor mn gevoel stond er nog te veel druk op mn knip. weet niet hoeveel hechtingen ik had want ze hebben me van binnenuit gehecht..

Gister voor het eerst gefietst en zelfs dat was niet echt een prettig gevoel voor mn knip,. mijne is dus ook nog aan het genezen.

Liefs Pascale(05-12 mama geworden)

he meiden bedankt voor jullie reacties.
hoeveel hechtingen ik had weet ik niet.
hebben ze me nooit verteld. weet wel dat ik in 2 keer ben gehecht de binnenkant en buitenkant zeg maar.
ik had bij beide oplosbare hechtingen maar de binnenste moesten er toch nog even uitzweren. ben er inmiddels 7 kwijt. daardoor was het natuurlijk dik rood en gezwollen en deed het heel zeer. ook bloede het regelmatig nog.
gelukkig is het sinds de laatste 2 dagen wat beter. de zwelling is er bijna helemaal uit doet niet meer zo zeer en de roodheid wordt weer wat minder.

hier is dew zin er soms ook wel maar heb het idee dat het heel zeer gaat doen. en dat het misschien weer gaat bloeden (de knip) wacht nog maar even af totdat het helemaal tot rust komt. ga vanaf volgende week smeren met nertsolie dat versneld het genezingsproces.

Hoi hoi
Ik ben van het jan.forum,en wij hadden bij de 1e na 5 weken
weer sex,bij de 2e na 3! weken!
En nu bij de 3e (ze is nu 4 weken) zou het al wel
kunnen lichamelijk,maar heb er nog geen zin in!!!
Voor iedereen is het weer anders,als je maar gestopt
bent met vloeien (lijkt me duidelijk toch?)
Grzt An

Bij ons ging het ook vrij snel alweer goed...... Nu is de zin er wel, maar moet ik nog even genezen van de gurettage........ duurt wel lang....

Terug
Bovenaan