Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje schrik van hoe snel sommigen al toe zijn aan sex. En dan bedoel ik niet mentaal, maar fysiek.
Het verschilt natuurlijk per bevalling en of je een knip hebt gehad of niet.
Ik ben de eerste keer met een ks bevallen en voordat ik lichamelijk helemaal genezen was en toe aan sex waren we 10 weken verder.
Nu ben ik op natuurlijke wijze bevallen met een knip en behoorlijk wat hechtingen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eerder begin aan sex, dan dat ik lichamelijk geheel genezen ben.
Ik check elke avond hoe mijn wond eruit ziet en controleer het goed. Alles geneest prima en is rustig....maar sex.....nee hoor! Pas als alles geheel genezen is.
Voor diegene die nog veel last hebben met zitten heb ik nog een tip van mijn kraamhulp.....
doe een flinke hoeveelheid appelstroop in een boterhamzakje en knoop die goed dicht. Dan doe je er nog een boterhamzakje omheen en drukt het lekker plat tot een ovaal plakkaat.
Doe dit in de diepvries. Maak voor het afwisselen twee van deze compressen.
Als het bevroren is doe je hem in een hydrofiel washandje en sla het washandje om. Doe de dubbel geslagen kant tegen je wond aan....(niets er tussen doen verder) en daarna als je nog vloeit sla je een kraamverband er tegen aan.
Geloof mij maar, het klinkt absurd.....maar het helpt wel!!
Ik vroeg het me vanmorgen nog af.....
Ik ben er een beetje huiverig voor......heb nog een beetje afscheiding.
Maar heb gevoel en het lijkt me allemaal zo gespannen en krapper geworden.......
We zien wel, maar nog even niet......
Ben net aan het bekomen van slapeloze nachten
Onze dochter is nu 11 dagen oud, dus sex is nog ff niet aan de orde.
Nog geen behoefte aan ook.
Ik ben nu niet ingeknipt, maar wel een beetje ingescheurd. Met een
paar hechtingen. Ze genezen al vrij snel. De vorige keer was ik ook
ingeknipt en dat genas ook vrij snel. Ik kreeg als tip om in me
blote billen te slapen. Zodat de wond kan luchten. Dan geneest het sneller.
Is net als een snee in je vinger, die geneest ook sneller zonder pleister.
Misschien heb je hier iets aan. Veel succes.