wanneer weer sex?? hoe lang genezing knip??

Hier was het na iets minder als 3 weken alweer raak, ik heb wel gewacht tot ik bijna niet meer vloeide, zo goed als niet eigenlijk.
Ik had 3 hechtingen maar die waren al goed genezen.
Ik heb vrijwel de hele zwangerschap geen zin in sex gehad ik had met 20 weken even een opleving maar dat duurde niet lang.
Maar na 2 weken na de bevalling had ik opeens echt weer super veel zin, het leek wel alsof het dubbel zo erg terug kwam, maar we besloten te wachten tot 3 weken, maar dat hebben we net niet gehaald zeg maar.
Mijn vriend was bang dat hij even geen zin zou hebben na het zien van de bevalling, maar dat valt gelukkig reuze mee haha.

xx moon

hi

weet het niet meer precies (Fleur is nu 12 weken), maar ik denk met 2 of 3 weken weer. Maar ik had dan ook geen scheur knip of hechtigingen, en heb ook niet zolang bloedingen gehad. Heb nog wel minder zin als ervoor, maar dat komt vanzelf weer goed. Alleen ook minder dat we het nog met rubbers moeten doen, heb al wel de mini pil gehaald maar nog niet  ingenomen.

groetjes,
lia

schrik er wel van dat sommigen idd al zo snel weer aan de "gemeenschap" beginnen. ben echt nog LANG niet zover. pas als alles genezen is, dan weer "polonaise". niet eerder.

heb een fikse jaap, echt wel een centimeter of 3-4 op zijn minst, met hechtingen in 2 etappes, van  binnen en buiten. weet niet hoeveel, maar wel een hoop, de gyn was een behoorlijke tijd bezig met hechten.

de eerste hechtingen (buiten) zijn nu aan t oplossen, maar ik lees hier dat bij  sommigen de hechtingen eruit moeten zweren (???) als ze zelf-oplossend zijn... verklaart wel waarom t bij mij nog zo gevoelig is daaro en waarom ik denk dat mijn huid eromheen veel dunner is....
hmmmm. morgen toch maar eens aan de huisarts vragen als ik daar toch langs moet voor controle van mijn antidepressiva.

de VK zei trouwens dat het vloeien wel tot 8 weken kan duren, en dat ik de huisarts moet waarschuwen als het langer dan 8 weken duurt voor ik stop. Tot nu toe lijkt t nog steeds op een menstruatie achtige vloeiing, maar ja ik had nooit een echt heftige menstruatie, dus kan er niet echt veel over zeggen...

voor degenen die al bezig zijn: geniet ze.

voor degenen die net als wij nog even wachten: er zijn ook andere manieren om het gezellig te hebben in bed. knuffelen enzo werkt ook prima.

Terug
Bovenaan