Wanneer worden mijn testen negatief

Nou, gisteren de eerste echo gehad. De verloskundige schatte me aan de hand van mijn positieve ovulatietest op 5+5 weken. Maar ze zag niks in mijn baarmoeder. ? ook niks in mijn (ene) eileider oid gelukkig. Ik ben doorgestuurd naar de gynaecoloog en zij zag ook niks. Heeft bloedgeprikt en mijn hcg waarde was 239. Ze was heel blij dat de hcg waarde niet veel hoger was, want dan was de kans op een bbz veel groter.
Dus ze zei dat het de volgende opties kunnen zijn;
- bbz (maar die kans acht ze klein)
- het word/is een miskraam
- een gezonde zwangerschap maar minder ver dan we denken (maar die optie lijkt me echt niet)
 
Ah fuck, echt? Dat vind ik heel vervelend te horen.

Morgen is een dubbel check? Ik hoop op een ander beeld. En anders hoop ik dat je snel duidelijkheid krijgt, en ook snel weer verder kunt..
 
@ Covo; dankjewel. Morgenvroeg moet ik nog een keer bloedprikken om te zien wat er met de hcg waarde gebeurd is. Ik ga er vanuit dat hij gedaald is en dat het zichzelf afbreekt. Dat hoop ik eigenlijk ook. Natuurlijk hoop ik alsnog op een wonder en dat het een gezonde zwangerschap is, maar dat is niet realistisch denk ik. Ik ben echt blij als het geen bbz is. De gynaecoloog was echt opgelucht dat de hcg 239 was en niet boven de 1000 a 2000 want dan had het er veel slechter uitgezien zei ze.
 
Terug
Bovenaan