Wanneer worden mijn testen negatief

@ mama van twee meiden;
Dankjewel. Wat naar dat je je erin herkent.
Ik laat morgen weten wat de uitkomst is. Ik wil gewoon duidelijkheid want maak mezelf helemaal gek op dit moment.
 
De gynaecoloog heeft gisteren trouwens met de inwendige echo geprobeerd om te kijken of ik verklevingen had, door hard op en neer te gaan en daardoor kon zien of de organen apart van elkaar bewogen. Nu heb ik als ik loop best last van mijn buik, ik denk zelf dat dat daardoor kan komen. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Nou vandaag was het hcg nog maar 96..
Ik voel me er best wel rot om. Mijn man heeft er volgens mij niet zoveel moeite mee, tenminste zo komt hij over. Best irritant dat je er allebei op een andere manier mee omgaat. Natuurlijk was het nog bijna niks, maar het idee dat je niet weet óf en wanneer je nog op een natuurlijke manier zwanger kan worden is moeilijk.
 
Ook wanneer het nog niet ver ontwikkeld was kan dit echt pijn doen hoor. In je hoofd gaat het een stuk sneller, en zeker omdat het je de afgelopen weken zo heeft bezig gehouden is het ontzettend logisch dat je dit niet zomaar naast je neer legt.

Aan de andere kant, beleven mannen dit idd ook gewoon anders. Het is jouw lijf, jij hebt alles gemerkt de afgelopen periode en daarna ben jij heel erg bezig met wat er in jouw buik groeit. Je man kan zich daar simpelweg niet in verplaatsen. Idd lastig, kan best eenzaam zijn.

Heel veel sterkte. Ook al was het nog klein, neem er gewoon je tijd voor en het is helemaal ok om je er kut over te voelen.

Maar het zegt in verreweg de meeste gevallen niks over een toekomstige zwangerschap meid. Klinkt altijd superbot, maar het is 9 van de 10 x gewoon pech..

Komt goed. Voor je het weet heb je straks een gezonde zwangerschap te pakken. ❤
 
Dankjewel. Ja je hebt gelijk. Maar ik heb in maart een operatie gehad (abces in eileider die is geknapt, eileider verwijderd en mijn hele buik ontstoken) dus ik weet niet of de andere eileider nog werkt. De gynaecoloog zei er kan dus wel zaad op de goede plaats komen, alleen weten we niet of het bevruchte eitje ook nog in de baarmoeder kan komen.
We hopen het maar. ? en anders wil ik over een aantal maanden een onderzoek of mijn eileider niet verstopt zit. Het is soms gewoon moeilijk om hoopvol te zijn als je niet weet of je lichaam nog functioneert. Ik zei net zelfs tegen mijn man; misschien moeten we het maar gewoon bij onze zoon houden. Niet dat ik geen 2e wil, maar wie weet hoe een lange pijnlijke periode dit nog gaat worden, willen we dat wel.

Nu klink ik wel heel melodramatisch ??
 
Ah, ik snap dat dat je onzeker maakt idd.

Maar, als dit geen bbz was, is dat goed nieuws toch? Je hebt nu een bevruchting eitje gehad, wat hcg heeft afgegeven. Gaan ze het nog nakijken?
 
Ja ik weet dus niet of dit geen bbz was, ze konden namelijk geen vruchtje vinden.
Nouja het zal allemaal wel, ik moet me er niet zo druk om proberen te maken.

Bedankt voor je berichtjes!
 
Terug
Bovenaan