wanneer wordt je buik zichtbaar?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!  
Ik ben nu 11wk en 1dg zwanger, Het gaat heel goed,Ik ben niet veel misselijk. Wordt nu wel wat moeier sinds de afgelopen week.
Ik vroeg me af wanneer wordt het wat zichtbaarder dat je zwanger bent?Ik heb op een andere site gezien dat mensen al duidelijk een buikje hebben met 8 weken!
En ik lees dat veel mensen een eerste echo al voor de 9 weken krijgen en dan daarna nog met 12-13weken. Ik krijg de 1e echo over 2 weken, Dan ben ik precies 12 wk, ik heb afgesproken met mijn vriend dat we het dan pas aan mensen gaan vertellen, oo ik kan echt niet wachten!!
Ik ben  eind maart  2008 uitgerekend, wie ook?
Groetjes en succes iedereen

Hallo,
Wanneer je buik(je) zichtbaar wordt is heel verschillend.
Afhankelijk van je eigen bouw en ook de manier waarop je draagt.

Ikzelf draag alles voor en kon met 9 weken al geen riem meer in mijn broek hebben.
Na de 12 wken echo ben ik toch echt maar gaan winkelen!
Hoewel ik me eerst nog afvroeg wat ik toch deed op de afdeling positiekleding, was ik toch in één keer echt zwanger met een positiebroek aan.

Hoop dat het ook voor jou snel zichtbaar wordt, is toch de leukste manier van zwanger zijn!

Jennifer
23+5

Dag meiden!

Ik ben nu ongeveer 6 weken....en ik kan ook echt niet wachten tot je het kunt zien!! ik hoop maar dat we zometeen allebij een mooie grote buik krijgen!!

xx Yvette

he hallo,

ik zou willen dat het iets minder snel zou gaan!!!
mijn man en ik willen volgende week vrijdag nog afwachten om het aan mensen te vertellen. maar ik kan het echt niet meer verbergen!!! van begin deze week heb ik al positiebroeken aan, terwijl ik dit weekend pas de 10e week in ga!!!
echt al een behoorlijke buik dus. en dat is heel raar, het geeft me dubbel gevoel. je bent trots dat je zwanger bent en wil het van de daken schreeuwen, terwijl je eigenlijk de echo wilt afwachten voor de zekerheid.

allemaal suc6 verder.

mmm even denken wanneer kreeg ik een buikje, denk zo rond 11 weken pas hoor en dat verschild zo per persoon.
Ik kreeg mijn eerste echo bij 10 weken en 5 dagen en dan nog een bij 20 weken, als je niet precies weet hoelang je zwanger bent wordt er weleens een eerdere echo gedaan en natuurlijk als het medisch is, maar anders krijg je er maar 2!

liefs Daantje
25 wk en 5 dg

Bij iedereen is het zo verschillend.... Ik ben nu 25 weken zwanger en er begint nu iets zichtbaar te worden....  eindelijk. Als ik sta zie je nu een beginnend buikje. Ik draag ontzettend naar binnen, maar dat was bij onze dochter ook zo.
Bij pufclub was ik toen ook duidelijk degene met de kleinste buik.

Een kennisje heeft het tegenovergestelde... Toen ze 25 weken zwanger was kreeg ze al de vragen of ze al bijna ingeleid moest worden omdat ze om knappen stond.... . Lijkt me ook niet prettig.

Groetjes Noah

Neem haast aan dat dit je eerste kindje is?!
Toen ik zwanger was van de eerste duurde het ook behoorlijk lang voordat je het echt kon zien hoor! Ook al zaten mijn broeken lang niet altijd lekker meer rond een week of 12/13 zichtbaar voor de buitenwereld was het zo rond de 20/21 weken pas ofzo.

Tot in die zw.schap altijd veel gesport, sterke buikspieren en dat zorgt er ook vaak voor dat die buik wat langer op zich laat wachten. Aan het formaat van de baby lag het niet, die was 9 pond aan het eind van de rit!

Bij de 2e was het met een week of 12/13 al echt niet meer te verbergen en vond ik niet erg hoor dat het was sneller was hihi.

Voor de 3e keer zwanger wilden we het graag 'geheim' houden tot aan de termijnecho net als bij de vorige 2 maar dat lukte niet.... met kerst was ik toen 10 weken en hadden mensen al zoiets: mmmmm helaas werd dat een mk daarna.... vlot daarna voor de 4e keer zwanger en mensen durfden het nu niet zo snel te vragen, maar denk dat het voor de oplettende kijker met 10 weken wel weer zichtbaar was, voor iets minder oplettende kijkers met een week of 14/15 ofzo.... mijn buik is deze keer kleiner dan de voorgaan de keren met (nu) 29 weken, terwijl ook dit kindje weer groot ingeschat wordt.... dus ook bij jezelf kan het nog per zw.schap verschillen!

Geniet ervan en die buik komt echt en dan lekker pronken!

groetjes,
Marije

Hoi..
Ik ben op dit moment 7 weken en 1 dag zwanger,maar ben al toe aan positie broeken..
Mn eigen pas ik gewoon niet meer..
Heb normaal maatje 36,maar alles gaat er nu overheen,eerst was het alleen s'middags en s'avonds,maar nu is het al de hele dag..
Dus kom maar op met die positiebroeken ;)

Terug
Bovenaan