wanneer wordt je buik zichtbaar?

Hoi hoi,
ben 20 weken zwanger en heb nog gewone broeken aan,
als je niet zou weten dat ik zwanger ben zou je het ook niet weten hahaha
Nou altijd even leuk is dat ook niet maarja had bij onze zoon ook maar een
kleine buik,ik heb maat 38 van broeken,het zit nu wel allemaal wat strakker dus wie weet misschien voor mij ook binnenkort de zwangerschapsbroeken.

Groetjes esther

ja dat verschilt per vrouw ik kon met 6 weken al niet meer mijn eigen broek aan het is NU wel leuk MAAR straks als je voorbij de 30 weken bent is een kleine buik wel prettig (kan je meer doen)

www.0409mamaforum.nl (HET april 2009 mamaforum!)

Hoi

Ik ben zwanger van de eerste en sport vrij veel. Ik kon al heel snel mijn gewone broeken niet meer aan, maar dat had meer te maken met het feit dat mijn bekken wat breder werden en dat mijn darmen vrij opgezet waren. Na 12 weken was dit weer zo goed als weg. met ruim 5 1/2 maand begon je bij mij eigenlijk pas te zien dat ik zwanger was en met ruim 6 mnd kreeg ik soms nog verbaasde opmerkingen als "ben je zwanger dan".
Nu met bijna 35 weken groeit mijn buik echt als kool. Je ziet hem bijna groeien.
Het heeft heel erg veel te maken met je bouw, hoe sterk je buikspieren zijn en hoe het kindje ligt in je buik. Ik moet wel zeggen dat een klein buikje wel handiger is om nog dingen te kunnen doen zonder dat hij in de weg zit. Het nadeel is dat ik weinig tot geen hulp van mensen heb gehad omdat ze toch niet geloofde dat ik al ruim 6 mnd zwanger was, dus die zware doos versjouwen, waarom zouden ze helpen.

Geniet lekker van je zwangerschap, het buikje komt vanzelf, en aan het einde van je zwangerschap ben je waarschijnlijk blij dat je maar zo "kort" met een echte dikke buik gelopen hebt.

Groetjes Natalie
(34w6d)

Ik kon het bij mezelf zien dat er iets begon te groeien in ongeveer de 10e week. Na 12 weken kon ik mijn normale broeken niet meer aan. Daarna heb ik nog een paar weken oude broeken gedragen (van voordat ik 10 kilo gewicht ben kwijtgeraakt) Nu zit ik in de 18e week  en ik draag nu ook voornamelijk positiekleding.

Het ook aan de buitenkant (met kleding aan) goed te zien. Helaas ben ik gezegend met ronde vrouwelijke vormen (Dikke kont en brede heupen), dus lijkt het voor vreemden meer alsof ik "gewoon" dik ben.

wanneer je een buikje krijgt is echt heel verschillend en heeft ook te maken met de bouw van je eigen lichaam vaak..
ik ben  nu 37 weken in verwachting en mijn buikje kon je echt goed zien met 20 weken ongeveer..
ieder buik is uniek en verschillend ik heb nu een buik die behoorlijk naar voren hangt, maar dat komt ook omdat ik niet zo heel lang meer hoef.
ik ben van week 32 tot nu echt wel heel erg gegroeid, dan vooral in mij  buik.

nog een tip: je hebt op deze site ook een forum die is afgestemd op wanneer je ben uitgerekend, dan kan je je ervaringen uitwisselen met a.s. moeders die ook on maart zijn uitgerekend is erg leuk!!
zit zelf op het september forum

succes met je zwangerschap

Hallo allemaal, bij mij is nu een inimini buikje zichtbaar, of eigenlijk is het een verdikking van mijn onderbuik, net of je een dubbele buik hebt. Ben vandaag 5 weken en 2 dagen. Dus het verschilt enorm.

is bij iedereen verschillend   bij mij kwam de buik pas na 18 weken .. en na 5 weken al en buikje heeft bijna niemand en als dat wel is dan zijn het de opgezette darmen denk ik ..   je moet het niet vergelijken met andere vooral niet met vrouwen die al kinderen hebben daar gaat het nog sneller..

doei xbloem

Bij de eerste met 20 weken positiekleding aan moeten doen, nu bij de tweede al bij 9 weken. Groot verschil dus.

Maar het is idd zo verschillend... Ik weet bij 1e keer zwangerschapsgym: we waren allemaal ongeveer 25-27 weken, maar de ene leek hoogzwanger en de ander had een heel erg bescheiden buikje waarbij je kon twijfelen of ze uberhaupt wel zwanger was...

Groetjes, Karin
19+6 wkn

Terug
Bovenaan