wanneer wordt je buik zichtbaar?

Ik heb pas vanaf 20 weken positiekleding aan, maar vanaf toen was er ook geen houden meer aan!!! Het is inderdaad heel erg verschillend.

Groetjes,
Jolanda

Ik ben  denk ik nu ongeveer 12 weken zwanger.  Het gaat heel goed,Ik ben niet misselijk. Wordt nu wel wat moeier sinds de afgelopen week.
Ik moet deze week pas voor het eerst voor de echo.
Twee weken geleden was ik voor het eerst naar de verloskundige.
Ik heb nog nergens last van en zie niet dat mijn dikke buik die ik al had dikker wordt.
Kan de broeken gewoon nog dicht. Volgens een collega zie je het al wel. Maar ikzelf zie niet het verschil.

Hey allemaal,

Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger volgens de echo. Dit wordt ons eerste kindje. ik had de echo met 10 weken gepland staan, maar bleek dat ik nog maar 9 weken zwanger was. mijn buik begon met  5 weken al echt te groeien, sinds 7 weken moest ik de knopen open doen (met elastiek ertussen) (we hebben het met 6 weken maar verteld, en net op tijd met 7 weken kregen mijn ouders al vragen of ik zwanger was. sinds 8 weken draag ik positiebroeken, mijn eigen passen echt niet meer.
de vk zegt dat het gewoon heel erg verschilt per persoon, ik ben  vrij klein, dat zou ook meespelen met het sneller naar buiten groeien.

Liefs ikke

Terug
Bovenaan