Wanneer zouden jullie weer aan een volgend kindje (kunnen) denken?

Het lijkt mij heerlijk om weer zwanger te zijn! (ook al waren de bevallingen hels)
Ik mis het zwanger zijn enorm en kijk dan ook enigzins jaloers naar zwangere vrouwen.
Misschien komt dat ook wel omdat ik van ons eerste kind 25 weken zwanger was toen hij dood werd geboren en na een dikke maand was ik weer zwanger van onze tweede, hij werd na 41 weken geboren.
Ik ben dus 66 weken bijna achtereen zwanger geweest, dat is 1 1/4 jaar!

Maar gelukkig doet mijn verstand het ook nog en zou ik niet weten hoe ik er op dit moment 2 zou moeten combineren. Laat staan dat ik hoogzwanger krom bij zo'n babybadje zou moeten staan en de kleine tig keer per dag moet optillen.
Voorlopig dus nog maar even niet, maar mijn hart roept heel hard JAAAAAA!!!!

Goetjes,
Eline mv van Daniël* en Joël

jemig na 25 weken bevallen van een overleden kindje en dan binnen 1 maand zwanger echt heftig, mijn hoofd zou maanden niet naar seks staan met mijn miskraam heb ik zelfs heel lang geen seks gehad , ik moest echt rouwen...

Ja bevallen is ook niet mijn hobby.
De eerste bevalling was niet leuk.
Maar na 2 jaar toch besloten voor een tweede je vergeet het tochwel weer.
Eenmaal zwanger alles ok maar die bevalling was best spannend.
En gewoon niet leuk.
Maar je weet beter wat het is om een kindje te hebben.
Dus laat je het meer over je heen komen.

Groeten Jeanette

Na de bevalling riep ik nooooit meer!!
Jeetje wat een pijn heb ik gehad zeg en dan niet eens echt tijdens de bevalling, tuurlijk deed dat heel erg zeer, maar vooral het herstel erna was zwaar, zo"n knip doet echt zeer.
nu 6 weken later nu de pijn een beetje gezakt is en ik zie hoe leuk mijn kleine mannetje is weet ik zeker, als het lukt dan he, dat er nog wel 1 bij mag komen. Ik vind het heerlijk een kind, dan maar even pijn lijden.

groetjes,
patricia

Ik zou er nog wel 4 willen (Nikki was mijn eerste), maar helaas is mijn zwangerschap zo zwaar dat we dat niet meer aan gaan. De bevalling was ook een ramp (7X vacuumpomp), maar daardoor laat ik me niet weerhouden. De volgende keer hoeft het niet zo te gaan. helaas heb ik hyperemesis (heel veel overgeven) en daardoor zie ik het  niet zitten om nog een keer zwanger te worden. Alle andere kwaaltjes daar zou ik ook best nog een keer aandurfen, maar als ik alleen maar denk aan al die keren naar het ziekenhuis dan weet ik al genoeg. Wel staan wij open voor pleeg of adoptiekinderen in de toekomst. Dus waarschijnlijk blijft het niet bij deze ene

Na de bevalling van Aylin zag ik het ook niet zitten. En manlief wilde ook  geen tweede.
De zwangerschap bij Aylin was een eitje maar de bevalling, brrrrrrrr. Weeenopwekkend infuus, vacuumpomp en knip.
Toch ging het rond haar eerste verjaardag (in juni) weer kriebelen en ook manlief zag het zitten, dus als "Kerstcadeautje" is Yasmine gecreeerd.
Nu precies andersom, de zwangerschap was erg zwaar, heel moe en bekkeninstabiliteit, maar nu was de bevalling een eitje, voor zover een bevalling een eitje kan zijn haha.
We zijn nu compleet, ik heb een lieve man en 2 prachtige dochters, wat meer kan ik nog wensen?

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

Dus nog antwoord op je vraag. Ik zag vreselijk op tegen de bevalling en dacht dus dat de zwangerschap weer over rozen zou gaan. Dus niet, zoals je hierboven leest.
Maar zag wel op tegen de bevalling en gelukkig kan het dus wel, na een moeilijk eerste bevalling een "makkelijke" tweede. Yasmine floepte er als het ware uit hahahaha. En niet ingescheurd en geen knip.

Miriam.

ik wil er voorlopig niet aan denken en wel om twee redenen;
1. ik wil vooral genieten van de ontwikkelingen van onze dochter en me daar op focussen.
2. mijn bevalling was niet erg leuk. Het liep uit op een totaal-rumptuur. Ik wil nog niet eens denken aan sex, laat staan aan het idee dat er nog een kind langs moet. Ik wil eerst een weten hoe de gyneacoloog het eruit vind zien en of ze veel weefsel hebben moeten weghalen.
groetjes

Terug
Bovenaan