Wanneer zouden jullie weer aan een volgend kindje (kunnen) denken?

Ik heb zojuist mijn derde kindje gekregen. Meestal als de kleine zo rond 1 jaar was begon ik weer aan een volgend kindje te denken. Maar nu was het echt de laatste keer voor mij, haha

En elke keer zag ik ook weer op tegen de bevalling.. ondanks het feit dat het 3x goed gegaan is. Maar dat was voor mij uiteindelijk niet doorslaggevend  om niet voor nog een kindje te gaan.
Groetjes mIiram

Oh, ik heb dus nog een jaar om weer de kriebels te krijgen.
We zien wel, dan moet mijn man ze ook nog krijgen.

Wel prettig om te lezen dat het dus normaal is om er  voorlopig nog niet aan te denken!

Grts, daantje

Na mijn eerste had ik al vrij snel zoiets van, we nemen een tweede. Dat is er niet van gekomen en toen ik dit keer dan onverwacht zwanger raakte ben ik de hele zwangerschap doodsbang geweest voor de bevalling. Ik ben alleen, dus hier komt geen derde voorlopig. Maar dacht ik tijdens de tweede zwangerschap dat ik echt noooooit meer kinderen wilde, nu ben ik daar weer op terug gekomen. Ik sluit niet uit dat ALS ik een goede relatie krijg en ik niet te oud ben, er nog een nummer 3 komt. Over die bevalling denk ik liever niet na, ik hoop dan weer op een keizersnee want dat was stukken minder erg dan mijn gewone bevalling van mijn eerste.

Terug
Bovenaan