Wanneer zwanger geraakt na stoppen met pil?

Hoi hoi,

Ik was in de 4e maand nadat ik gestopt was met de pil zwanger. Helaas liep dat uit op een miskraam. Echter, daarna ben ik meteen weer zwanger geworden en ik ben nu 15 weken op weg.

Ze zeggen dat het beter is om, nadat je gestopt bent met de pil, nog 3 maanden te wachten zodat je al die hormonen kwijt kunt raken. Dus ik zou er nog maar niet al te druk mee aan de slag gaan..... (hoewel ik dat ook heel moeilijk vond hoor!).

En vergeet je niet om ook al foliumzuur te gaan slikken? Daar moet je al 4 weken voordat je zwanger kunt worden mee starten omdat je lichaam daar een tijdje voor nodig heeft om het goed op te kunnen nemen.

Veel plezier en succes de komende tijd !

Groetjes,
Maike

Hoi

Bij de 1ste keer was ik binnen 2 maanden zwanger.
en nu bij de 2de keer binnen 3 weken ik was gestopt en werd 3 weken later niet meer ongesteld dus dat was heel snel.

en verder heb ik er niks voor gedaan of niks voor gelaten om zwanger te worden ik ben gestopt met de pil en ik had zoiets van ik zie wel wannner het zover is.

als je er teveel mee bezig houd wil het vaak niet lukken je moet gewoon lekker blijven doen wat je al deed en er niet te veel bij stil staan. je ziet het vanzelf als je niet meer ongi word

groetjes

Hallo,

Iedereen is anders. Ik ben gestopt met de pil en het heeft nog meer als een jaar geduurt voordat het eindelijk zover was.

Maar ja je moet maar net op het juiste moment ook klussen!!! En om nu
elke dag te klussen....poeh dat wordt je ook een beetje moedeloos
van..tenminste ik wel!!

Dan heb je er op een gegeven moment echt geen plezier meer in.

Ik ben uiteindelijk met ovutesten in de weer gegaan en wist toen
wanneer ik een eisprong had en rond die dagen moesten we toen klussen.
En nu hebben we een mooi meissie....

groetjes Claudia en Maud-je

Hoi,

Bij de eerste was ik na 4 maanden zwanger, maar dat is helaas misgegaan. nu bij de 2de was ik al in ronde 2 zwanger.

Bij ons waren de "babywipjes" meer regel dan uitzondering ;-)

Janneke

hey
nou bij mijn eerste duurde het 9 maanden begon na 8 maanden met pillen fem fit ,om me cyclus beter te regelen er was geen pijl op te trekken
maar goed na 9 maanden zwanger en me dochter is nu 2 jaar en 4 maanden
en nu voor de tweede gegaan ging er van uit een half/jaartje
maar begon maar gelijk weer met die pillen en het was de eerste maand raak
ja of het die pillen waren het zal wel niet maar wel frapant (schrijf je dat zo) en nu moet ik noganderhalf maandje en weet dat het een jochie is

maar goed heb niet eerst gewacht met me pil laten uitwerken ofzo hoor gewoon gelijk ervoor gaan niet eerst een paar maandjes met condoom ofzo wat ze wel advisren
en hadt bij mijn eerste daarvoor 13 jaar de pil geslikt en nu dus 2 jaar

goodluck
gr marijke

Ik werd de eerste keer na 2 jaar zwanger. Helaas werd dit een miskraam. Weer 2 jaar later was ik weer zwanger. (totaal 4 jaar dus)

Tips? Vooral genieten en niet nadenken!! Als je echt iets wil doen kun je eens een paar ovulatietesten kopen om de boel goed te timen.

gr.Ing

Precies 2 jaar nadat ik gestopt  ben met de pil zijn we zwanger geworden.
Mijn tip: niet teveel mee bezig zijn maar wel proberen uit te zoeken wanneer je eisprong ongeveer is ;)
Succes!

Ik ben 5-12-06 gestopt met de pil en ben nu 4 wk en 6dg zwanger. Heb er dus twee maandjes over gedaan, de eerste ronde hebben we het er niet echt voor gedaan, we wilden eerst weten hoe de cyclus op gang kwam.
De ronde daarna zijn we er gewoon voorgegaan... en het resultaat is nu aanwezig in mijn buik...

En wat een hoop ook zeggen probeer er niet teveel mee bezig te zijn... wij zijn namelijk druk met onze aankomende verhuizing...

Groetjes Krezine

Terug
Bovenaan