wannneer testen !!!!!!!

A

Anoniem

Guest

hoi allemaal ..

ik had even een vraagie ..ik ben nu 2 dagen overtijd maar durf nog niet te testen .....want  ik ben bang dat  de test negatief is ....  wanneer zouden jullie gaan testen???  

xx tamara

Hoi,

Ik zou uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad!
En dan op die NOD dag testen!
Maarja als je nu al 2 dagen overtijd bent denk ik dat je hoe dan ook wel kan testen hoor!
Succes en hou ons op de hoogte!
Groetjes

Je kan best al testen hoor, je kan testen vanaf de dag dat je het zou moeten worden.
Persoonlijk zou ik altijd even wachten nog, maar 2 dagen kanbest.

Ik zelf heb zaterdag getest, en was toen ook 2 dagen overtijd, maar kreeg een negatieve uitslag, echter ben ik nog steeds niet ongesteld.

Als je je in kunt houden dan kan je nog even wachten, des te hoger is je hcg, maar dat is bij iedereen vrschillend dus kan bij jou misschien wel al heel dudelijk zijn.

Maar ik weet hoe moeilijk het s om te wachten dus ik zou zeggen gewoon testen!!
Succes en hou ons op de hoogte..

Groetjes Debby

hoi hoi,

als je al 2 dagen overtijd bent, kan je gewoon testen hoor. SPANNEND!!!

Ik heb vandaag mijn NOD maar aangezien ik niet echt heel regelmatig ben,
hebben wij besloten om op 14 februari te testen. Valentijnsdag:)
Als ik dan tenminste niet ongi ben. laten we het hopen!!!

Laat je het wel even weten.

Duim voor je, liefs mamabinck.

Hoi,

Ik zou als ik een regelmatige cyclus had, inderdaad gaan testen als ik 2 dagen overtijd zou zijn.
En anders zou ik uit gaan van de langste cyclus.
Wat goed dat je het al zo lang vol houdt om niet te testen.

Succes

als ik jou was zou ik nderdaad van je langste cyclus uit gaan en op die nod dag testen, voorkomt een evt telleurstelling, het is moeilijk ik weet het, heel veel succes en we duimen voor je xx irem

Hoi tamara,

Je zou idd kunnen testen, maar ik zelf heb gisteren getest was 3 dagen overtijd maar helaas negatief.
Echter ben ik nog niet ongie en heb ik overduidelijk zwangerschapkwaaltjes en mijn man weet voor 99% zeker dat ik zwanger ben heb namelijk precies dezelfde kwaaltjes dan toen ik zwanger was van mijn   zoontje.
Ik heb besloten om tot donderdag te wachten met opmieuw testen, met mijn zoon had ik ook pas met 5 dagen overtijd een licht possitieve test.
Heel veel succes gewenst.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan