wannneer testen !!!!!!!

jeetje meid, wat een spanning!!!   Ik kan me voorstellen dat je nu een paar dagen wacht maar het loopt wel op, he!!!

Hoeveel dagen ben je nu overtijd en heb je altijd een regelmatige cyclus?
Ben ik nl. erg benieuwd naar. Laat je het even weten.

liefs mamabinck, we duimen voor elkaar, he.
( ben nu zelf 2 dagen overtijd en ga op valentijn testen als er geen ongi is )

Hoi Tamara en mamabinck,

Spannende tijden voor ons alle 3 en onze mannetjes niet te vergeten!!!! Ik heb nog steeds geen duiveltjes gezien en die hoop ik nu ook niet meer te zien en voor jullie hetzelfde en vele andere!!!!

Liefs Lientje

hoi tamara en lientje,

hoe is het nu? Hebben jullie al besloten wanneer jullie weer gaan testen? Hoe is het met de evt. "zwangerschapsklachten"!!!

Ik had vanochtend voor het eerst een misselijk gevoel en het lijkt ook wel of mijn borsten gevoeliger zijn en anders van vorm. Gisteravond bijna de neiging gehad om te testen, maar manlief wist mij tegen te houden. Hij is bang dat ik negatief test omdat het nog te vroeg is en dat het een dip wordt. Nog heel even volhouden, dus!!!

Gelukkig hebben we een fantastische afleiding, het sneeuwt buiten. Vanmiddag maar met m'n zoontje een sneeuwpop maken. Misschien wel een zwangere sneeuwpop, haha.

Hoe komen jullie deze dagen door?!

liefs mamabinck.

Haha, en is het een mooie zwangere sneeuwpop geworden???? Ik heb er in ieder geval erg om moeten lachen, hier in het noorden is overigens nog geen vlokje gevallen...dus helaas geen zwangere sneeuw pop...hihi

's Avonds nog last van de onderbuik, overdag af en toe een kriebbelig gevoel in de onderbuik. Veel plassen en voor de rest voel ik me super!!! Oooowww, ik kan haast niet wachten tot zaterdag, ik raak er namelijk steeds meer van overtuigd dat het raak is. (Stel nou dat het niet raak is en ik ongi wordt, dan heb ik wel een hele dikke dip.  Dat heb ik mezelf dan aangedaan.)

De dag door komen is nu wel moeilijk, zit bijna de hele middag achter de laptop, dus... Pfff, word gek van mezelf!!! Hopelijk hebben jullie meer engelen geduld, heb ik normaal wel...

Liefs Lientje

Ps Ik kan niet meer met zekerheid zeggen dat ik tot zaterdag wacht...

Meiden hoe houden jullie het vol???!!!
Ik heb mijn NOD dinsdag..
En wil nu al testen
Lientje.. Ik heb het idee dat het raak is bij jou...
Succes meiden!

Hoi Lientje, Tamara en mamabinck!!!

Wow, ik hoop zo dat jullie zaterdag allemaal een positieve test in handen hebben!!!

Ik ga heel hard duimen voor jullie!!!
Mischien tot op t oktoberforum, zou ik wel heeeeel gezellig en leuk vinden!!!

Voor alle andere waarbij de NOD nadert, heel veel succes!!!
Ik leef nog steeds erg met jullie mee!!!

Liefs, Mar

Rian en Mariel, ik hoop toch zo dat jullie gelijk hebben!!!

Als ik niet zwanger zou zijn dan is er 1 ding positief, dan ga ik op reis! Ik heb als vrijwilliger al 2 een groep verstandelijk gehandicapten begeleid in het buitenland en nou kreeg ik gister de vraag of ik in juni 15 dagen mee wil naar lloret, ik heb maar heel enthousiast gereageerd. Dat ben ik ook, maar mocht zwanger zijn dan ga ik natuurlijk niet mee en dan ben ik blij met die reis van ons wondertje in mijn buik!!!

Liefs Lientje

Mamabinck, het sneeuwt hier ook!!! Maar ik kan er nog geen zwangere sneeuwpop van maken, hihi!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan