wannneer testen !!!!!!!

Hoi Tamara,

Mijn nod was 4 februari en nog een rd te bekennen, als dat zo blijft gaan we zaterdag weer testen. Lichaam reageert op spanning en daardoor kan de ongi ook uitgesteld worden. Ik denk alleen dat ze vandaag wel arriveren bij mij. Spannend is het echt wel, maar we wachten nog even...

Liefs Lientje

hoi hoi..

nou ik heb vamiddag getest en hij vas negatief .....maar nog stees geen duivels te bekennen dus we w8 gewoon nog even een paar dagen maar dat is wel moeilijk     al die zenuwen nou we zien het allemaal wel......

xxx tamara

he meissie,

niet te druk maken, hoor. Het kan nog positief uitpakken.
Al de verhalen die ik hier lees en elders hoor, wil dit nog niets zeggen.
Probeer het aan het einde van de week nog eens, hopelijk is het dan positief.

Welke test gebruik jij eigenlijk? Als ik op valentijnsdag nog geen NOD heb, ga ik testen met de kruidvat test. Vind ik zelf heel betrouwbaar.

Kop op meid en geef niet op.

liefs van mamabinck.

Hoi Tamara,

Zolang er nog geen duivels zijn kan het nog alle kanten op! Blijf moed houden. Hier ook nog steeds geen duivels  te zien, als dat zaterdag nog zo is dan gaan we testen... spannend!!!
Voel me nog steeds oke, vanmorgen weer buikpijn (al een tijdje)  en misselijk (dat was nu voor het eerst).

Mijn mannetje vind het ook zo spannend, hij heeft namelijk altijd in z'n achterhoofd de gedachte gehad dat hij geen goed zaad heeft. Liesbreuk en van jongs af aan geen goed ingedaalde bal.
Hij weet ook niet goed wat hij met deze situatie moet. Kinderen is gewoon een hele grote wens van ons beide geweest, al lang voor dat wij elkaar kenden. Maar ja beide nog niet de goede paps/mams gevonden en dan is het zo ver en dan hoop je dat alles gaat lukken....
Sorry, moest er even uit...weet ook niet floepte er zo allemaal ineens uit.

Wat ik zeggen wou Tamara kop op, blijf moed houden!!! Geen bloed is in dit geval nog een goed teken.

Liefs Lientje

hoi hoi ...

vandaag nog steeds geen duivels te bekennen .....wordt elke dag spannender kan niet w8 met testen maar ik w8 ook nog even een paar dagen en dan gaan we er weer voor nu maar hopen dat ze ook nog weg blijven ook
...
ooo en ik gebruik ook de testen van de kruitvat

groetjes tamara

Hoi Tamara,

Hier nog geen duivels en voel me goed! Hoe gaat het met jou?

Liefs Lientje

hoi lientje...

nee hier ook nog geen duivels .....heb vandaag weer getest maar weer negatief nu wachten we weer een paar dagen maar ik kon het vandaag niet laten.......maar ik voel me eigen ook nog kip lekker ..heb nergens last van

groetjes tamara

Terug
Bovenaan