wannneer testen !!!!!!!

Hoi Rian,

Wij doen het testen ook samen, maar stel dat we positieve test in handen hebben, dan kan ik hem dat boek als nog geven. Hij zal dat geweldig vinden!

Liefs Lientje

hoi lientje maantje mariel en mamma binck......

ja hoooorrrr en daar waren ze dan de duivels ............... 6 daagen te laat maar zze   zijn er vamorgen wezen plassen en met het af vegen heel wat bloed maar de rest van de dag weer niets??????? nou ja ik snap er niet meer van   ..maar ja.....en hoe is het bij jullie ?????ik duim voor jullie ....O EN MAMMA BINCK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWAGERSCHAP

xxxxx tamara

laten jullie het nog even weten hoe het met jullie is

lieve meid,

wat balen zeg!!! weet even niet wat ik verder moet zeggen...

hoe gaat het nu met je? Ik had zo gehoopt samen met jouw en lientje door te gaan. Zeker ook omdat we elkaar zo de laatste dagen er doorheen sleepten.

Hoe lang ben je nu bezig? Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent zodat we daar heerlijk verder kunnen typen!!!

Ik blijf je hier trouwens volgen, hoor.

Dikke knuffel van mamabinck.

ps: tamara,

zou het niet gewoon stiekum een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest?

Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?

Nog niet de hoop opgeven, hoor.

Laat je het even weten.

liefs mamabinck.

Lieve Tamara!!!
Nou ik weet hoe je je voelt ik ben gisteravond 3 dagen te vroeg!!!!!
Kon ook wel....... we gaan lekker naar de volg ronde meid!
Heel veel succes deze dagen en tot snel! xie maantje

Hee Tamaartje,

Wat balen zeg en inderdaad...is het geen innesteling? We blijven maar moed houden met elkaar!!! Als het inderdaad de rd zijn dan hoop ik maar dat we snel allemaal verhuizen naar het andere forum.

Hee mama binck,
Wat super helemaal geweldig!!! Heb vandaag tijdens het werk boeken bij de bieb meegenomen en ik kon het niet laten "het grote wonder" heb ik ook meegenomen, wel zo dat de bewoner het niet merkte. Nu net even gekeken, het is en blijft een wonder!!!

Meiden,
Hier nog steeds geen duivels, dus ik hoop dat er een wondertje in mijn buik zit!!!

Liefs Lientje

hoi meiden...

bedankt voor jullie steun ......ik ben nu echt heel erg ongi , en heb erg veel last van buik pijn maar ja daar val weinig aan te doen ......maantje k*t dat bij jou de rode duivels er ook weer zijn en lientje ik duim voor  je morgen......... en mama binck ik ben pas 4 maandjes bezig   dus hebben nog genoeg tijd ..maar je hoopt natuurlijk dat het snel raak is maar we kunnen niet meer doen als ons best ......

hele dikke kus   en knuffel .....tamara

hey tamara,

las je berichtje net! Echt balen, zeg.

En wat rot dat je nu net ook zoveel buikpijn hebt. Ik hoop dat je je snel weer de oude voelt!!!!

Op naar de volgende ronde, meid. Ik duim voor je.

Liefs mamabinck.

Terug
Bovenaan