wannneer testen !!!!!!!

Hoi meiden,

Eigenlijk hoor ik hier niet meer, ik zit inmiddels op het septemberforum. Maar ik volg jullie bijna dagelijks en vind het super spannend voor jullie. Ik hoop dat het deze keer raak is!! Ik duim voor jullie.

liefs, daantje

Ik heb ook met 2 dagen overtijd getest en deze was hartstikke negatief.
met 4 dagen overtijd weer getest en daar kwam een heeeel vaag streepje te staan (net een voorgedrukt streepje) dus ik dacht nou kom maar op met die duivels..
Maar die kwamen maar niet.
Vanmorgen weer getest en ................ POSITIEF!!!

Ik heb dus pas een positieve test met 6 dagen overtijd!!

Wat ik wil zeggen is: het kan dus altijd nog misschien heb je pas heel laat genoeg HCG in je lichaam.

Allemaal heel veel sterkte en natuurlijk heel veel succes.
Groetjes Debby

he lientje,

haha, geen zwangere sneeuwpop gemaakt maar een gewone!!! Heerlijk ruim een uur rondgedold en sneeuwballengevecht gehouden. He, ligt er bij jullie nu ook veel sneeuw. Mijn ouders wonen in Drenthe en bij hun viel het eigenlijk heel erg tegen.

Ga je trouwens zaterdag of zondag testen? ( hoezo nieuwsgierig )!!!

Ik dinsdag- of woensdagavond. Als het nl. dinsdag positief is, kan ik voor valentijn iets toepasselijks voor mijn vent kopen. Heb jij nog een leuk idee?

liefs mamabinck.

Maantje,

Van die piep kleine kleertjes zijn altijd leuk, je hebt volgens mij ook spenen met papa is the best en voor de rest weet ik het ook zo niet.

Ik denk dat wij (wanneer de duivels weg blijven) zondag  weer testen, dan zijn we een week verder. Of valentijnsdag, we zijn er nog niet helemaal uit.....

Niet zoveel sneeuw inderdaad 1 a 2 cm, hondjes wel door het dolle, maar geen sneeuwpop.

Liefs Lientje

Hoi Tamara,

Hoe gaat  het bij jou dan? Nog steeds kip lekker?

Liefs Lientje

Ik heb als kadootje het boek "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gekocht.
Daarbovenop doe ik dan de positieve zwangerschapstest.
Helaas heb ik dat boekje al een paar maanden in huis, want we zijn nu bezig met
ronde 11. Morgen mijn NOD. Erg spannend weer.
Liefs Tessa

Terug
Bovenaan