was het gepland??

Ik krijg niet de vraag of het gepland was. Ik krijg als reactie dat iedereen het ook wel tijd vond voor een tweede.
Wij zelf ook hoor dus we zijn ook superblij dat het allemaal zo snel gelukt is. Want dat is altijd maar weer de vraag. Ik ben nu 12 weken zwanger van de tweede en ben 31.
Trek je inderdaad niet teveel aan wat andere zeggen. Ze weten vaak niet hoe ze moeten reageren.

Groetjes Anninas
 
Ik krijg niet de vraag of het gepland was. Ik krijg als reactie dat iedereen het ook wel tijd vond voor een tweede.
Wij zelf ook hoor dus we zijn ook superblij dat het allemaal zo snel gelukt is. Want dat is altijd maar weer de vraag. Ik ben nu 12 weken zwanger van de tweede en ben 31.
Trek je inderdaad niet teveel aan wat andere zeggen. Ze weten vaak niet hoe ze moeten reageren.

Groetjes Anninas
 
Ja en nee...
We weten dat we graag een kindje wouden maar zouden 10 september 2010 gaan trouwen. Dat is dus afgezegd omdat we nu idd zwanger zijn haha. Het komt dus net iets te vroeg en was dus maar "half" gepland.
 
Lastig om een zwangerschap te plannen. Het gebeurt of het gebeurt niet. Mijn ervaring is dat hoe meer je plant en rekent, hoe minder snel je zwanger raakt.

Van ons is het in elk geval welkom.
 
hoi..

nou ik ben 22 en krijg die vraag ook telkens maar bij ons was het niet gepland omdat we nog maar net een maandje op ons zelf woonden en we nog lekker wilden genieten van het samenwonen en van elkaar..
Maar goed ik ben nu 16 weken zwanger en we zijn er hardstikke blij mee, dus trek het je niet te veel aan wat anderen vinden en zeggen..
25 is een hele mooie leeftijd om zwanger te zijn straks lekker vroeg mama..
Geniet ervan samen..
 
Het blijft voor mij een onbeschofte vraag hoor. Bij onze eerste kregen we de vraag, ook al waren wij nog maar net bij elkaar, als je bewust geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, kun je het moeilijk niet gepland noemen toch hihi. Ik raakte in verwachting van de tweede, toen onze dochter zeven maanden was. Door een gescheurd condoom. Anders had ik echt niet nog een bevalling aan gedurfd. EN was ik nu niet zwanger geweest van ons derde kindje. Alle drie erg gewenst... Maar wat dat omstanders aangaat...

Ook collega´s van mij hebben schokkende reacties gekregen op hun zwangerschap(pen). Bij de beesten af, iedereen wordt maar zwanger. Een derde? Wat zielig.

Ook de vraag, wordt het niet tijd voor een 2e vind ik zelf nogal genant en onbeschoft. (en natuurlijk stellen ze die vraag net aan iemand die heel graag en tweede wil, maar medisch advies heeft om het niet te doen). HOEZO pijnlijk...

Ik wens jullie allemaal een fijne, onbezorgde zwangerschap! (zonder dit soort domme vragen, opmerkingen!!)
 
Terug
Bovenaan