Wassen en strijken.

Ik heb een droger maar die gebruik ik niet, ik hang liever alles uit (vind ik lekkerder ruiken, of ik het nou buiten hang of binnen, en de was slijt er sowieso minder hard van..). Strijken doe ik sowieso nooit, die enkele keer dat er bv een overhemd gestreken moet worden of als iets echt gruwelijk is gekreukt doet mijn man dat. Als je al dat wat aan de lijn hangt goed uitklopt en nog even met de hand een beetje glad strijkt, hoeft er vrij weinig gestreken te worden als het droog is...
 
Hahaha, ik strijk echt alles hou niet van kreukels en vind het zo netjes gladde kleertjes, maar dat is een andere discussie :)
Ik heb altijd begrepen dat je babykleertjes moet wassen voor alle chemicaliën die gebruikt worden tijdens de maak en dat je strijkt voor bacteriën en dat je dat zo'n 6 weken moet doen. Geen idee of dit een broodje aap verhaal is maar is alle babyboeken staat het wel.

Kijk anders voor een strijkijzer op marktplaats en dan strijk je gewoon op een matras.

Groetjes
 
Ja daar gaat het mij om die chemicalieen dat kan nooit goed zijn voor een teer huidje. Heb vanmiddag al strijkijzer gekocht en heb een groot laken gekocht die ik over de eettafel kan spannen zodat ik lekker lui zittend kan strijken.
 
Terug
Bovenaan