wastips???

Je kunt dit in de gloor zetten en daar een schep waspoeder voor witte was door doen. Dit doe ik ook altijd met witte sportsokken. Als je alleen gloor gebruikt, kan de stof geel worden en dat is nog erger. Inderdaad broekje en bovenkant samen doen.

Groetjes,

Annemiek

Allemaal bedankt voor de tips!
Helaas kan het jurkje niet in chloor omdat er bovenop de bandjes rode bloemetjes zijn geborduurd, die worden dan roze....(ondanks dat ik een prachtig meissie heb, hou ik helemaal niet van roze, hihi)
Ik heb hem vanmiddag maar in de biotex gezet en dan was ik hem morgen nog maar eens. Hopen dat ie dan weer toonbaar wordt!
En Rosanne, je bent echt niet de enige 'luie' moeder, ik strijk ook niks (alleen als het echt helemaal niet anders kan) en ik koop ook alleen maar kleertjes die ook in de droger kunnen. Heb een hekel om al die kleine kleertjes op te hangen, haha!
groetjes van Ruth

Hoi hoi,

Ik dacht dat je menselijke "sappen"(gadver klinkt vies),bloed poep etc, eruit kan krijgen in water met (zee) zout ,maar de vlek mag geloof ik niet ingedroogd zijn.

Groetjes Merel

Oja vaak was ik kleding veel warmer dan het etiket,ik heb het altijd vreemd gevonden wassen 30 graden terwijl je lichaam al 37 graden is.

Ik haal het jurkje net uit de wasmachine en het is SCHOON!!!
Bedankt voor al jullie tips. Ik heb het trouwens schoon gekregen na een nachtje biotex en toen weer uitgewassen. Floor kan hem weer lekker onderpoepen.....
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan