wastips???

Hai Ruth

Nog een tip van deze luie moeder...!
Ik had veel kleertjes die niet in de droger mogen van het waslabel. Onze kraamhulp zei 'onzin! gewoon doen op het koude programma!' En dat gaat gewoon! Inmiddels gaat echt bijna alles hier in de droger! Op delicaat plus programma, dat is bij mij de minst warme.
Hoef je niet steeds iets weg te hangen als je het kopen wil en in hat label staat dat het niet in de droger mag. Je hebt dus vrij baan...

Rosanne

Hoi Rosanne,
wat zijn we lui he, hihi.
Ik stop ook alles in de droger, al mag het soms niet. Ik heb ook een 'voorzichtig' programma. Alleen wol enzo doe ik er niet in.
Ik heb ook nog wel een tip voor luie moeders:
Mijn man draagt vaak overhemden, als ik die uit de warme droger haal kan ik ze zo op een hangertje hangen, ze hoeven dan vaak niet gestreken te worden. Hetzelfde geldt voor spijkerbroeken en andere katoenen kleren.
Beddegoed hang ik meestal buiten te drogen, en als het niet kan in het trapgat op zolder, dat gooi ik 's avonds zo weer op bed zonder te strijken, zonde van mijn tijd!!!
groetjes van Ruth

Haha

Ik heb voor de bevalling de babyspullen wel gestreken (wat bezielde me????) en toen heb ik eens een poging gedaan het dekbedovertrek te strijken. Dat doe ik dus echt nooit meer! Ik raakte helemaal verstrikt in dat grote ding! Ik zit idd zowat vor de droger te wachten tot hij klaar is, acuut alles eruit en het kreukt niet!
Overhemden hebben we hier niet om kreukredenen...
Ik ben zo erg... Ik had ooit een leuke broek, maar na het wassen bleek hij toch echt gestreken te moeten worden. Ik heb hem aan mijn zus gegeven (dat waswonder, die strijkt ook... Hebben wij dezelfde ouders?). Mijn buurvouw snapt mij echt niet. Die strijkt zelfs de boxershorts van haar man.
Waahaaaahaaaahaaaa (lachertje!!!)

Hallo,

Ik heb ook zo'n hekel aan strijken!!! ik gooi ook alles van de kleine in de droger.
en op mijn werk (een woonvoorzienig voor mensen met een verstandelijke beperking) waar 12 mensen wonen (= erg VEEL was) gooien we alles in de droger.
Als je een spijkerbroek uit de wasmachine haalt en hem uitklopt en hem opgevouwen  in de droger doet en  als de droger klaar is hem nog warm opvouwd, hoef je ook niet te strijken!

Overhemden strijken we wel, maar ik ga toch eens kijken of hem gelijk opghahgen helpt! ik hoop het, want er gaan daar zo'n 8-10 overhemden per dag doorheen!!! BAH!

Hoi

Nog een tip voor de vieze broeken: Gelijk met een vloeibaar was middel met wat water (liefs koud) en dan met een nagelborstel schobben.En dan de wasmachine in en schoon!
(heb ik van mijn moeder ook een was wonder! alle witte was blijft bij haar altijd wit, bij mij echt nooit behalve deze witte broek dus. grappig was wel dat de broek net nieuw was en nog maar een uur gedragen was. Alsof ze het weten hihihi)

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan