wat aan in bed?

A

Anoniem

Guest
Wat geven jullie je kindje aan in bed?

Tot voor kort had Tyche een pyama-truitje en een slaapzak zonder mouw.
Dit wordt nu echt te koud. Het is best fris op haar kamer namelijk.
We hebben al onder een dekentje geprobeerd maar daar kruipt ze onderuit.
Ook heeft ze nu een pyama-broek erbij aan en een romper met lange mouwen en daarover de slaapzak.

Maar ik vraag me dus af of ik een slaapzak met lange mouwen zou kopen.
Wat hebben jullie?
En als je een slaapzak met lange mouwen hebt, waar heb je die gekocht?
Ik vind het namelijk best wel prijzig.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Hoi,

Bekend probleem, na een zeer lange-korte nacht (met maar 2 uurtjes slaap) weet ik het ook niet meer, had ze het nu koud of wilde ze gewoon niet alleen zijn. Maar goed, ze ging erin met een romper met zonder mouwen en een pyama jasje en een slaapzak zonder mouwen. Ging al die tijd goed (ook hier is het koud op het kamertje). Uiteindelijk een broekje aangedaan en een slaapzak met lange mouwen. Ze had erg koude handjes. Maar dit hielp ook niet voor het slapen. Ik denk wel dat ze vanaf nu de slaapzak met lang mouwen aan krijgt. Deze is gewoon van Prenatal, met afrits mouwen, heb hem sinds begin van het jaar, weet echt de prijs niet meer.

Hier trouwens het zelfde probleem met het dekentje, beentjes omhoog of helemaal omhoog kruipen, hoezo eigenwijs!

Succes!

Groetjes Nanda

Dekentje??

Deze trekt ze helemaal los en gooit ze over de spijltjes heen!!
Lili slaapt in de comby sleeper...Wel duur ,maar ik zweer erbij...Ze slaapt nu nog in zomerslaapzak met lange mouwen en lekker pyamaatje en romper en heel soms sokjes...(hier twijfel IK altijd over...)

Liefs lonneke

Hoi

toevallig hier hetzelfde probleem. We zijn erachter dat meike graag zonder zak slaapt maar dat is nu echt te koud. Het is bij haar 16 graden met de oostenwind. Onder de dekens kruipt ze weg dus ik ga mijn vriendinnen vragen of zij een slaapzak gevoerd met alnge mouw hebben. Ik wil het liever niet aanschaffen omdat ze in principe zonder wilt slapen. Ze slaapt namelijk ook op haar buik en met de zak komt ze meer op haar rug met als gevolg: WAKKER en dat weten we nu wel de slapeloze nachten die willen we niet meer.

Jullie ook sterkte hoor!!!!!!

Groetjes Renske

Hier ook een mama die zweert bij de combisleeper. Echt geweldig ding.
Zeker zijn investering waard.
Renée ligt elke avond op een andere manier in bed. Heel vaak over dwars aan het voeteneinde, haha.

Voor het kinderdagverblijf heeft ze ook die van Prénatal, maar daar is het altijd lekker warm op de slaapkamers. Thuis wordt het, zeker nu de nachtvorst is begonnen, toch wel koud.

Groetjes,
Evelien

hoi hoi

ik geef jayden een slaapzak met lange mouwen aan,kan je er ook nog
afritsen,helemaal ideaal,en een romper met lange mouwen,en een
pyama truitje,
slaapzak had ik prenatal,voor 17,50 nog hele gave kleuren ook
en multifunctioneel omdat je de mouwen met de zomer er gewoon
af kan halen.

x char mv jayden 18-08

Hallo allemaal,
bedankt voor de reacties.
Ik vind de combi sleeper echt TE duur. Dus wordt toch een slaapzak van prenatal denk ik.
Bedankt!!

En andere mama's : ook succes met het strenge weer pff!

hiya Tess,

Ik vind deze slaapzak heel leuk voor kouder weer. zat zelf ook net te zoeken voor slaapoplossingen voor Max. Nu Kan hij nog gewoon alleen in pyamatje slapen ('t is hier veel te warm voor de tijd van het jaar) maar zodra het winter wordt is het hier echt bar en boos. Deze zak is van fleece en van binnen gevoerd met katoen. Ze zijn iets goedkoper dan de combisleeper (nog steeds best prijzig vind ik maar goed) Je kunt ze vinden op slaapje.nl

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan