wat aan in bed?

Even een praktische vraag: je zou eigenlijk 2 combi sleepers aan moeten schaffen toch, voor het geval er 1 in de was zit?
Dan ben je 2 x 90 euro kwijt is 180 euro?

Ppff vind het ook duur, maar hoor zoveel positieve reacties!

Groetjes Jenneke

Hoi jenneke,

Nee hoor is helemaal niet nodig om 2 aan te schaffen. Als hij vies is dan gooi ik hem direct s'ochtends in de wasmachine en gooi hem dan even door de droger. (Wel de ritsen dichtdoen.) Dus 2 is echt niet nodig. Daarbij heb je vast nog wel een andere zak die voor het middag dutje gebruikt kan worden.

Groetjes Jolanda

OOk hier de comibsleeper, pas sinds een paar weekjes maar ik vind het een heerlijk ding en nog belangrijk Lukas ook. Ik gebruik nu de zomerslaapzak met mouwtjes daar ligt hij dan alleen met zijn romper in.

en ja duur in de aanschaf maar ik wou dat ik het veel eerder had gedaan. Ik heb er maar een gekocht en als hij de was in gaat, gaat daarna gelijk de droger aan en is hij dus nog dezelfde dag droog. Want twee kopen is mij toch echt te gek

Combisleeper met dun pyama-pakje (zonder romper dus). Heb sinds een paar dagen de binnenzak erin gedaan.
Liefs NElleke

Marin ligt in een slaapzak met mouwen, zo'n fleece ding, van binnen met katoen gevoerd. En dan gewoon een pyamaatje aan, maar het is op haar kamertje dan ook best koud.

Vraag me alleen af vanaf hoe oud ze ook al weer onder een dekbedje mogen? Voor zover ik me kan herinneren lagen dr zussen er vanaf 1,5 onder, maar weet het niet zeker meer.

Liefs Annemarie

Absoluut de combisleeper!!! Een wereldding! Fabio slaapt nu in de zomerzak met mouwen en dan een pyamaatje.
Gisterenavond dacht ik: ik doe de binnenzak er ook in, maar dan zonder pyama. Om half 2 werd meneertje wakker, volop zweten! Dus maar weer de binnenzak eruitgehaald en een pyamaatje aan.

Als de combisleeper in de was zit, gebruik ik de winter slaapzak van de prenatal voor één nachtje.
Ik vind hem zijn geld echt dubbel en dwars waard hoor!

Groetjes van Cissy

nou misschien moeten we het dan toch maar eens overwegen, ga eens op Marktplaats snuffelen!

groetjes Jenneke

Voor de mama's die een cobisleeper overwegen: Ik zou wel eens eerst goed op internet kijken!
Ik ben zelf (persoonlijk) geen voorstander ervan om zoiets tweederhands te kopen maar er zit ook vaak best veel verschil tussen de online-winkels!
Bijvoorbeeld bij online-babyshop (en dan dus gewoon punt nl) kost de zak voor 1 tot 4 jaar 79 euro! Komt dan wel nog verzendkosten bij, dan zit je op 84.50 euro.Is toch weer iets goedkoper!
En die winkel ligt in Dordrecht las ik, dus als je in de buurd woont kun je de zak natuurlijk ook daar gaan halen voor 79, nog beter hahaha!

Oh ja, ben trouwens eigenlijk van het najaar 2006 forum maar ik las dit hier en toevallig had ik hier net op internet naar gezocht.
Ik denk er zelf ook nog over na hoor, vind hem erg duur maar zo te lezen ook weer erg fijn...

Succes ermee!

4 december

Terug
Bovenaan